Maru
New member
Rok 1109. Novenboorg to gród położony na zachód,50 mil od Łęczycy przy Warcie.
Żyjecie w państwie wczesnopiastowskim.
Władzę w Państwie Polskim nadzoruje syn Władysława Hermana - Bolesław III Krzywousty.
Mimo toczonych wojen,chrystianizacji pomorza,życie w monarchii piastowskiej toczy się powoli.
Każdy z mieszkańców zna się nawzajem.
Jest noc,z środy na czwartek,siedzicie w karczmie.
Każdy zajmuje się własnym kuflem piwa.
W tle gra bard,na swojej lutni.
Gospodarz nalewa kolejne dzbany piwa.
Rycerze na piętrze chędożą się z Panienkami lekkich obyczajów.
Wojewoda z kanclerzami i koniuszami dyskutują o polityce.
Chłopi wylewają swoje smutki na słabe plony.
Kapłani rozważają jak zakończy się spór o inwestyturę.
Typowa,średniowieczna sielanka.
Gasną świece,zapada cisza.
Do karczmy wbiega pewien wędrowiec,jest cały przemoknięty i brudny. Ogłasza,że w Novenboorg ktoś dokonał masakry na ludności. Nikt nie przeżył oprócz waszej(). Imię zabójcy brzmi…Gniewomir. Ktoś pośród tutaj obecnych jest mordercą. Pielgrzym na pożegnanie wypowiedział “Staniesz na początku,staniesz na końcu i nie skosztujesz śmierci” i oddalił się od karczmy,znikając we mgle. Każdy z Was uświadomił sobie,że teraz rozpoczyna się walka na śmierć i życie.
~Role~
Gniewomir - zabójca,może raz dziennie kogoś zabić.
Wojewoda - może 2 razy w ciągu całej gry zabrać kogoś do siebie na noc. Gdy celem Gniewomira jest osoba chroniona,nie dochodzi do morderstwa. Natomiast gdy celem mordercy jest Wojewoda,umiera i osoba chroniona i on sam.
Rycerz - może sprawdzić zwłoki 3 osób w ciągu całej gry.
Kapłan - może uzdrowić i wskrzesić do żywych 1 osobę w ciągu całej gry.
Chłop - osoba,która próbuje rozpoznać sprawcę.
~Zasady~
1. Nie można zdradzać swojej roli. Dozwolone są jednak zwroty “jestem na 100% pewien, że…”
2.Osoby martwe i nie biorące udziału w rozrywce nie mogą się udzielać w mafii.
3. Nie wolno dyskutować na temat mafii gdzie indziej oprócz tematu mafii. Zasada ta dotyczy żywych i martwych.
4. Dyskusja odbywa się podczas FD, umiejętności używamy podczas FN.
5. Można kłamać, oszukiwać, manipulować, łapać za słówka i wszystko inne w celu zwycięstwa.
6. 3 dniowa nieaktywność powoduje wykluczenie z gry.
7. W przypadku modyfikacji posta proszę pisać EDIT
8. Użycie umiejętność odbywa się poprzez napisanie PW do MG.
9. Wszelkie pytanie i inne proszę pisać przez PW do MG.
Żyjecie w państwie wczesnopiastowskim.
Władzę w Państwie Polskim nadzoruje syn Władysława Hermana - Bolesław III Krzywousty.
Mimo toczonych wojen,chrystianizacji pomorza,życie w monarchii piastowskiej toczy się powoli.
Każdy z mieszkańców zna się nawzajem.
Jest noc,z środy na czwartek,siedzicie w karczmie.
Każdy zajmuje się własnym kuflem piwa.
W tle gra bard,na swojej lutni.
Gospodarz nalewa kolejne dzbany piwa.
Rycerze na piętrze chędożą się z Panienkami lekkich obyczajów.
Wojewoda z kanclerzami i koniuszami dyskutują o polityce.
Chłopi wylewają swoje smutki na słabe plony.
Kapłani rozważają jak zakończy się spór o inwestyturę.
Typowa,średniowieczna sielanka.
Gasną świece,zapada cisza.
Do karczmy wbiega pewien wędrowiec,jest cały przemoknięty i brudny. Ogłasza,że w Novenboorg ktoś dokonał masakry na ludności. Nikt nie przeżył oprócz waszej(). Imię zabójcy brzmi…Gniewomir. Ktoś pośród tutaj obecnych jest mordercą. Pielgrzym na pożegnanie wypowiedział “Staniesz na początku,staniesz na końcu i nie skosztujesz śmierci” i oddalił się od karczmy,znikając we mgle. Każdy z Was uświadomił sobie,że teraz rozpoczyna się walka na śmierć i życie.
~Role~
Gniewomir - zabójca,może raz dziennie kogoś zabić.
Wojewoda - może 2 razy w ciągu całej gry zabrać kogoś do siebie na noc. Gdy celem Gniewomira jest osoba chroniona,nie dochodzi do morderstwa. Natomiast gdy celem mordercy jest Wojewoda,umiera i osoba chroniona i on sam.
Rycerz - może sprawdzić zwłoki 3 osób w ciągu całej gry.
Kapłan - może uzdrowić i wskrzesić do żywych 1 osobę w ciągu całej gry.
Chłop - osoba,która próbuje rozpoznać sprawcę.
~Zasady~
1. Nie można zdradzać swojej roli. Dozwolone są jednak zwroty “jestem na 100% pewien, że…”
2.Osoby martwe i nie biorące udziału w rozrywce nie mogą się udzielać w mafii.
3. Nie wolno dyskutować na temat mafii gdzie indziej oprócz tematu mafii. Zasada ta dotyczy żywych i martwych.
4. Dyskusja odbywa się podczas FD, umiejętności używamy podczas FN.
5. Można kłamać, oszukiwać, manipulować, łapać za słówka i wszystko inne w celu zwycięstwa.
6. 3 dniowa nieaktywność powoduje wykluczenie z gry.
7. W przypadku modyfikacji posta proszę pisać EDIT
8. Użycie umiejętność odbywa się poprzez napisanie PW do MG.
9. Wszelkie pytanie i inne proszę pisać przez PW do MG.
Ostatnia edycja: