L
Laaks
New member
MAFIA 35 - Demons and Cowards
FABUŁA
XVII wiek, świat jest podzielony pomiędzy ludzi a demony , które pojawiły się nie wiadomo skąd około pół wieku temu.
Dość szybko ludzie przyzwyczaili się do ich obecności , lecz nieustanie wybuchają różne starcia między przedstawicielami danych ras.
Akcja rozgrywa się w miasteczku nie opodal dzisiejszej Polski zwie się ona “Koryściatyn” , jest to jedyne miasto gdzie egzystują wyłącznie ludzie. Miasto jest małe przechodzi przez nie kilka szlaków handlowych, więc ludziom nie żyję się tam źle , nie ma głodu panują dobre warunki.
Pewnego dnia pojawił się człowiek z całą wytatuowaną twarzą kiedy podszedł do niego strażnik on wyszeptał tylko “Oni Nadchodzą” po czym naglę zniknął. Został po nim tylko płaszcz, w który była zawinięta stara księga , prawie pusta jedynie na pierwszej stronie było napisane “Potrafią ukryć się w ciele człowieka , wykrycie ich jest nie możliwe. Jedyny sposób pozbycia się ich to zabicie nosiciela , uważajcie na …”
i tu tekst się urywa .
Nikt w mieście nie rozumiał, co to oznacza do feralnego dnia. Dokładnie tydzień później z samego rana na rynku znaleziono miejscowego sołtysa. Był on przybity do odwróconego krzyża, który został wbity na środku pentagramu , zdarta skóra jak i wyrwane wnętrzności walały się po całym rynku , na głowie widniała korona cierniowa w oczy zostały wbite kołki a wyrwane paznokcie były powbijane w wargi.
Na kawałku skóry, który był wbity w krzyż pisało “Oni Nadeszli” wszystko stało się jasne to najprawdopodobniej robota stworzeń, o których mówił wędrowiec. O całym zamieszaniu dowiedział się król natychmiast wydał rozkaz :
“Wszyscy mieszkańcy Koryściatyna mają zostać zamknięci w domu sołtysa do momentu zabicia nosicieli”.
Wszystkich ogarnęła panika po kilku godzinach każdy się już uspokoił , w jadalni znaleziono kartkę o treści :
“Żywność i woda zostaną wam dostarczone każdego ranka” .
Od teraz rozpoczyna się walka o przetrwanie.
ROLE
Miasto:
Medium - Dzięki swojej mocy w ciągu rozgrywki może sprawdzić rolę 2 graczy
Ochroniaż - chroni gracza przed atakiem demonów. Jeśli Demon zaatakuje Ochroniaża ginię on i osoba chroniona
Detektyw - Gdy użyję umiejętności zostanie mu przedstawiona dodatkowa wskazówka (MOŻNA UŻYWAĆ W FD) max.3 razy w ciągu gry
Zwiadowca - Sprawdza gdzie dana osoba udała się podczas FN
Śledczy - Kiedy użyję umiejętności na danej osobie (Max 3 razy podczas całej rozgrywki) Zostaną mu wysłane 3 rolę jedna z nich będzie tą którą posiada dana osoba
Doktor - sprawdza dokładną rolę zmarłego. Może odkryć poszlaki dzięki sekcji zwłok.
Druid - W ciągu gry 5 razy może ochronić cel przed pewną śmiercią
Strażnik - roleblocker. wybiera cel, który nie może korzystać ze swoich umiejętności.
Ważniak - raz podczas gry może zadecydować za max. 4 osoby na kogo mają oddać głos (Używa on umiejętności w FD)
Mieszkaniec - zwykły mieszkaniec miasta bez roli.
Cel miasta - Pozbycie się wszystkich demonów przed zginięciem wszystkich mieszkańców
Demony:
Władca Piekieł - Król Demonów, może zabijać każdej FN.
Demon - blokuje akcję gracza.
Hydra - Kiedy użyję umiejętności w zabójstwo wykonane przez Władcę piekieł zostanie wrobiony inny gracz (Max.2 razy w ciągu gry)
Żniwiarz - Co 4 FN może zabić kogo tylko chcę bez względu na umiejętności czy Role
Cel Demonów - Pozbycię się kazdego kto może zaszkodzić demonom (Gdy ginie Władca piekieł na jego miejsce wchodzi inny demon)
Neutralni:
Psychopata - na początku gry wyznacza cel, który musi zginąć poprzez lincz. jego celem jest wymusić u graczy, by zabili jego cel.
Samobójca - stara się wymusić lincz na sobie.
Celem neutralnych jest zrealizować swoje zadania
System typowania graczy polega na wskazaniu przez danego gracza drugiej osoby którą podejrzewa wskazująca osoba musi odpowiednio uargumentować dlaczego oskarżony ma zginąć
oskarżony ma prawo się bronić jeżeli przegra umiera natomiast jeżeli udowodni swoją niewinność typujący ginie Nazwijmy to “Pojedynkiem” zakończony pojedynek kończy FD
W Ramach że opcja powyżej jest tylko dodatkiem zostaję dodany INSTALINCZ polega ona na tym kiedy więcej niż 60% osób grających zagłosuję wytypowany ginie kończy to FD
Umiejętności Specjalne
-Podpowiedź
-Obrona (Na danym graczy)
-Natychmiastowe Przejście do FN
-Ostatnia wola (Gracze mogą wybrać osobę której zostanie odczytany testamen a w nim wszystkie domysły zmarłęgo na temat wrogów)
W ciągu całej mafii można użyć tylko 2 umiejętności specjalny odbywa się to w następujący sposób :
Osoba chcąca urzyć umiejętności rozpoczyna głosowanie pisząc "Chciałbym/Chciałabym użyć umiejętności “XXXXXX” " otwiera się głosowanie jest ważne tylko wtedy gdy bierze w nim
udział ponad połowa (żywych) graczy
ZASADY
1.Zdradzanie swojej roli jest dozwolone.
“zanim kogut zapieje, trzy razy się Mnie wyprzesz”

FABUŁA
XVII wiek, świat jest podzielony pomiędzy ludzi a demony , które pojawiły się nie wiadomo skąd około pół wieku temu.
Dość szybko ludzie przyzwyczaili się do ich obecności , lecz nieustanie wybuchają różne starcia między przedstawicielami danych ras.
Akcja rozgrywa się w miasteczku nie opodal dzisiejszej Polski zwie się ona “Koryściatyn” , jest to jedyne miasto gdzie egzystują wyłącznie ludzie. Miasto jest małe przechodzi przez nie kilka szlaków handlowych, więc ludziom nie żyję się tam źle , nie ma głodu panują dobre warunki.
Pewnego dnia pojawił się człowiek z całą wytatuowaną twarzą kiedy podszedł do niego strażnik on wyszeptał tylko “Oni Nadchodzą” po czym naglę zniknął. Został po nim tylko płaszcz, w który była zawinięta stara księga , prawie pusta jedynie na pierwszej stronie było napisane “Potrafią ukryć się w ciele człowieka , wykrycie ich jest nie możliwe. Jedyny sposób pozbycia się ich to zabicie nosiciela , uważajcie na …”
i tu tekst się urywa .
Nikt w mieście nie rozumiał, co to oznacza do feralnego dnia. Dokładnie tydzień później z samego rana na rynku znaleziono miejscowego sołtysa. Był on przybity do odwróconego krzyża, który został wbity na środku pentagramu , zdarta skóra jak i wyrwane wnętrzności walały się po całym rynku , na głowie widniała korona cierniowa w oczy zostały wbite kołki a wyrwane paznokcie były powbijane w wargi.
Na kawałku skóry, który był wbity w krzyż pisało “Oni Nadeszli” wszystko stało się jasne to najprawdopodobniej robota stworzeń, o których mówił wędrowiec. O całym zamieszaniu dowiedział się król natychmiast wydał rozkaz :
“Wszyscy mieszkańcy Koryściatyna mają zostać zamknięci w domu sołtysa do momentu zabicia nosicieli”.
Wszystkich ogarnęła panika po kilku godzinach każdy się już uspokoił , w jadalni znaleziono kartkę o treści :
“Żywność i woda zostaną wam dostarczone każdego ranka” .
Od teraz rozpoczyna się walka o przetrwanie.

ROLE
Miasto:
Medium - Dzięki swojej mocy w ciągu rozgrywki może sprawdzić rolę 2 graczy
Ochroniaż - chroni gracza przed atakiem demonów. Jeśli Demon zaatakuje Ochroniaża ginię on i osoba chroniona
Detektyw - Gdy użyję umiejętności zostanie mu przedstawiona dodatkowa wskazówka (MOŻNA UŻYWAĆ W FD) max.3 razy w ciągu gry
Zwiadowca - Sprawdza gdzie dana osoba udała się podczas FN
Śledczy - Kiedy użyję umiejętności na danej osobie (Max 3 razy podczas całej rozgrywki) Zostaną mu wysłane 3 rolę jedna z nich będzie tą którą posiada dana osoba
Doktor - sprawdza dokładną rolę zmarłego. Może odkryć poszlaki dzięki sekcji zwłok.
Druid - W ciągu gry 5 razy może ochronić cel przed pewną śmiercią
Strażnik - roleblocker. wybiera cel, który nie może korzystać ze swoich umiejętności.
Ważniak - raz podczas gry może zadecydować za max. 4 osoby na kogo mają oddać głos (Używa on umiejętności w FD)
Mieszkaniec - zwykły mieszkaniec miasta bez roli.
Cel miasta - Pozbycie się wszystkich demonów przed zginięciem wszystkich mieszkańców
Demony:
Władca Piekieł - Król Demonów, może zabijać każdej FN.
Demon - blokuje akcję gracza.
Hydra - Kiedy użyję umiejętności w zabójstwo wykonane przez Władcę piekieł zostanie wrobiony inny gracz (Max.2 razy w ciągu gry)
Żniwiarz - Co 4 FN może zabić kogo tylko chcę bez względu na umiejętności czy Role
Cel Demonów - Pozbycię się kazdego kto może zaszkodzić demonom (Gdy ginie Władca piekieł na jego miejsce wchodzi inny demon)
Neutralni:
Psychopata - na początku gry wyznacza cel, który musi zginąć poprzez lincz. jego celem jest wymusić u graczy, by zabili jego cel.
Samobójca - stara się wymusić lincz na sobie.
Celem neutralnych jest zrealizować swoje zadania

System typowania graczy polega na wskazaniu przez danego gracza drugiej osoby którą podejrzewa wskazująca osoba musi odpowiednio uargumentować dlaczego oskarżony ma zginąć
oskarżony ma prawo się bronić jeżeli przegra umiera natomiast jeżeli udowodni swoją niewinność typujący ginie Nazwijmy to “Pojedynkiem” zakończony pojedynek kończy FD
W Ramach że opcja powyżej jest tylko dodatkiem zostaję dodany INSTALINCZ polega ona na tym kiedy więcej niż 60% osób grających zagłosuję wytypowany ginie kończy to FD

Umiejętności Specjalne
-Podpowiedź
-Obrona (Na danym graczy)
-Natychmiastowe Przejście do FN
-Ostatnia wola (Gracze mogą wybrać osobę której zostanie odczytany testamen a w nim wszystkie domysły zmarłęgo na temat wrogów)
W ciągu całej mafii można użyć tylko 2 umiejętności specjalny odbywa się to w następujący sposób :
Osoba chcąca urzyć umiejętności rozpoczyna głosowanie pisząc "Chciałbym/Chciałabym użyć umiejętności “XXXXXX” " otwiera się głosowanie jest ważne tylko wtedy gdy bierze w nim
udział ponad połowa (żywych) graczy

ZASADY
1.Zdradzanie swojej roli jest dozwolone.
- Pisanie w FN jest zabronione.
3.Można kłamać, oskarżać, chwytać za słówka, po prostu wszystko. - Uczestnicy otrzymają PW ze swoją rolą przed rozpoczęciem rozgrywki.
5.W rozgrywce biorą udział tylko osoby wcześniej zapisane. Osoby martwe bądź niezapisane mają zabronione wypowiadać się w temacie.
6.Jeśli gracz ma pytanie czy jakąś sprawę odnośnie gry wysyła PW do Mistrza gry.
7.Wstawianie screenów wiadomości od MG jest zakazane.
8.Gra kończy się gdy wszystkie osoby zagrażające demonom lub demony zostaną zabici - Komunikowanie się poza tematem jest dozwolone na czacie publicznym o ile rozmowa nie jest zbyt treściwa. (Nie piszemy o sojuszach, układach z użytkownikami, albo nie przekonujemy o głosowaniu w mafii itp.)
10.Prawo do prywatnych rozmów posiadają tylko Demony.

“zanim kogut zapieje, trzy razy się Mnie wyprzesz”
Ostatnia edycja: