
Dziennik dzień 0: Obiekty badane 0012 - 0023 znajdują się na pokładzie L.S.C.C
“Animes” - okrętu stworzonego by imitować pojazd wycieczkowy. Zgodnie z planem doznał on uszkodzenia napędu, unieruchamiając całkowicie go w pustej przestrzeni kosmicznej. Przedmiot badań - Xenosite został wypuszczony do przewodów wentylacji statku, pomyślnie infekując jeden z obiektów. Po uruchomieniu instalacji alarmowej, zebrano wszystkich w sali konferencyjnej, aby przedstawić pogląd sytuacji i zapoznaćwszystkich z Adiutantem SI - Wrexxar. Odtąd wszystkie pytania obiektów mogą być zadawane bezpośrednio do niego.

Mechanizmy:
Każdy człowiek może napisać w FN dowolną prośbę do systemu odnośnie nocnej akcji. może zablokować wybrany pokój, zabić jego mieszkańca, dowiedzieć się gdzie był ostatnio, itp. Ograniczenia to własna wyobraźnia. To czy prośba zostanie zaakceptowana, zależy od rzutu na tą akcję przez GM-a. Im trudniejsza i ważniejsza operacja, tym trudniej o sukces. Akcje dotyczące Xenosite, a nie jego nosiciela (np w kim siedzi teraz Xeno, u kogo siedział Xeno-host itp) są traktowane jako naruszenie tajności eksperymentu, otrzymując ostrzeżenie. 2 ostrzeżenia powodują “nieszczęśliwy wypadek” zaplanowany przez GM-a. Odpowiedzią na akcje może być zaakceptowanie prośby, odrzucenie lub zagadka odnośnie Xeno. Maksymalnie jedna akcja na jedną FN. Następnie wybiera w czyim pokoju chce spędzić noc. Osoba nie odwiedzająca nikogo, zostaje w swoim pokoju. Pokoje martwych są zamykane, by zapobiegać “zagnieżdżeniu się” Xenosite’a, lub jego nietrafionych ataków.
W FD można na forum pytać śmiało SI o dowolną sprawę, nie ma natomiast obowiązku odpowiadać. System jest uszkodzony, więc może również kłamać.
Fabuła jest interaktywna, więc wasze pytania i decyzje decydują o kolejnych eventach i rozwoju sytuacji.

Role:
Badany - j.w. zapisane w mechanizmach. Jego celem jest przeżyć i pozbyć się Xenosite
Doktor - osoba taka jak badany, jednak w pokoju w którym się znajduje, nie może zginąć więcej jak 1 osoba. (wyjątkiem jest atak bezpośredni Xenosite)
Szef ekspedycji - ma większą szansę w akcjach systemowych, jednak jeśli padnie ofiarą xenosite, pasożyt może wykonać 2 ataki następnej FN.
Xenosite - pasożyt siedzący w 1 z użytkowników. Każdej nocy przeprowadza losowo jeden z 4 ataków:
a) Atak gazowy, zatruwając wszystkich obecnych w danym pomieszczeniu.
b) Atak bezpośredni, zabijając właściciela pomieszczenia. (omija leczenie doktora)
c) atak mentalny, blokując rolę gracza na daną fn, ta osoba podczas FD musi napisać nick osoby, która ma dostać powikłania tego ataku. Pewna informacja o nim o akcji następnej FN zostanie przekazana Xenosite przed atakiem
d) Atak pasożyta - Zabija poprzedniego nosiciela, przenosi się na nowego.
Xenosite po zakończeniu FN dostaje informacje, gdzie spędziły noc wszystkie osoby. sam również może chodzić “spać” do innych. Jego celem jest Zostawić max 3 osoby przy życiu (nie wliczając jego). dodatkowo może korzystać z systemu, jednak nie może nikogo nim zabić, dodatkowo ma mniejszą szansę sukcesu na pozostałe akcje.

System linczu - Agresywna obrona systemu:
Mechanizm linczu uruchamia pierwsza osoba “głosująca”. Jeśli mechanizm zostanie uruchomiony, lincz MUSI dojść do skutku, inaczej jedna losowa osoba zginie. Aby lincz został uznany, wystarczą dokładnie 3 głosy na daną osobę, po czym ta osoba ginie natychmiastowo. Lincz nie kończy FD.

Zasady:
1 - każdy uczestnik dostanie potwierdzenie udziału oraz swoją rolę w mafii.
2 - Pisanie w FN jest Zabronione
3 - w dyskusji biorą udział tylko osoby zapisane do mafii, które wciąż żyją.
4 - Wstawianie screenów wiadomości od GM jest surowo zabronione
5 - Gra się kończy po zabiciu xenosite lub gdy max 4 osoby zostaną przy życiu.
6 - Komunikacja poza mafią jest dozwolona, jednak będzie to miało wpływ na działanie systemu
7 - Korzystanie z systemu proszę brać na poważnie (nie pisać postów np: chce wiedzieć jakie majtki miał dany użytkownik zeszłej nocy), jednak humorystyczne akcje związane z fabułą są dozwolone (opis śmierci przez system)
8 - Nieaktywnym graczom może stać się mały “wypadek”, który zależy od czasu nieobecności.
9 - w grze będą losowe eventy, Które zostaną wyraźnie zaznaczone przez GM-a.
10 - Osoby zabite systemem linczu, mają natychmiastowy zakaz pisania postów. Jest to na tyle dynamiczny system, że nawet GM może nie nadążyć być na bierząco.
11 - Edycja postów odbywa się poprzez napisanie “EDIT:” i wyjaśnienie powodu edycji tam gdzie to potrzebne. Usuwanie wiadomości jest surowo zabronione.

Ostatnia edycja: