W
Wrexxar
Donator
http://pngimg.com/upload/blood_PNG6074.png
3 tygodnie wcześniej…
W małym miasteczku Castle dale w stanie Utah, mieszkańcy wiedli spokojne życie. Lecz wczoraj, syn szeryfa Jerry znalazł rodzinę Hewmane - a raczej ich zwłoki - w opuszczonej stodole na skraju miasta. To co tam znalazł, uderzyło go prosto w serce.
Cała pięcioosobowa rodzina zginęła od od postrzału w tył głowy. Bezbronna kobieta, mężczyzna oraz trójka niewinnych dzieci zostali bestialsko zamordowani. Ich ciała były ułożone równolegle tuż obok siebie, nie trudno było uznać to za egzekucję. Ciała nie zaczęły się jeszcze rozkładać. Podczas przeszukiwania ciał, domu oraz miejsca zbrodni Szeryf miasteczka natknął się na kartkę, w środku zaś przeczytał niepokojące go zdanie:
“Ich życia były sprzeczne z naszymi interesami. Każdy kto nie podporządkuje się rodzinie Fellow skończy tak samo.”
Mężczyzna, który już wiele lat życia ma za sobą, nie musiał długo się zastanawiać - W mieście działa nowa rodzina mafijna. Jednak pojawił się problem. W tym małym miasteczku Castle Dale nie ma żadnej rodziny Fellow, a nikt od dawna się nie wprowadzał. Oznacza to tylko jedno - Fellow to tylko przykrywka.
Dzisiaj zwołaliście zebranie miasta, jednak tuż przed rozpoczęciem na salę wbiegła z krzykiem kobieta - okoliczna pani chirurg, znana z czynienia cudów i ratowania ludzi z beznadziejnej sytuacji. Szybko wyjaśniła powód zamieszania, zaprowadzając śledczego Sheppherda do domu starszego państwa Moore. Jednak to co tam znalazł, nie przypominało zupełnie poprzedniego miejsca zbrodni. Dom od zewnątrz wyglądał całkiem normalnie, drzwi i okna były całe nic nie wskazywało by ktoś mógł napaść na dom starszych ludzi. Kiedy kobieta zaczęła wprowadzać śledczego do domu zauważył, że w środku wszystko zostało zdemolowane. Meble, blaty, szkło, naczynia wszystko dosłownie było zniszczone. Sheppherd wiedział dokąd zabiera go kobieta czuł unoszący się zapach krwi. Następny pokój prowadził do piwnicy. Pani chirurg powiedziała, że tam nie zejdzie i nie zniesie ponownie tego widoku. Samotnie schodząc po stromych zabrudzonych krwią schodach, znalazł w końcu szczątki starszego państwa porozrzucane po pomieszczeniu. Widać było ślady piły spalinowej. Odruch wymiotny był natychmiastowy. Rodzina Moore została pocięta na kawałki a ich ciała przewracały się po piwnicy.Całość oświetlona słabą lampą zalaną krwią potęgował przerażający widok tego wszystkiego. Prawdopodobnie stało się to kilka dni temu, bowiem ciała zaczęły się już rozkładać. Smród był powalający. Z obłędem w oczach Śledczy Sheppherd zarządził dezynfekcję domu, zdał raport Szeryfowi i razem z nim wrócili na zebranie.
“Nieszczęścia chodzą parami” - Zaczął Szeryf Krieg - “Oprócz rodziny mafijnej, w miasteczku pojawił się Morderca. Musimy zapewnić…”; Nagle przez szybę wpadła cegła z karteczką, a na niej krótka notatka:
“Wasze opuszczenie miasta również jest sprzeczne z interesem rodziny. Każdy kto spróbuje uciec, zginie tego samego dnia.”
Po kilku dniach zażartego boju przeciwko mordercy i mafii, Rodzina Fellow przejęła kontrolę nad całym miastem, a sami mieszkańcy w obawie przed własnym życiem nie stawiali większego oporu. Morderca został zlinczowany publicznie jako ostatnia osoba, która mogła się przeciwstawić rodzinie.
Miasto Saint Michael, południowe Stany Zjednoczone.
Miasto znane z wysokiego współczynnika przestępczości, gdzie rządzi Triada o nazwie “Wicked” - Organizacja mafijna kontrolowana zza południowej granicy.
Rodzina fellow miała już wpływy w ogromnej części stanu, jednak po dotarciu do Saint Michael, pojawiły się problemy ze znikającymi pieniędzmi z haraczy. Postanowili wysłać swoich najlepszych specjalistów do miasta, aby odzyskać wpływy i opanować sytuację. Niestety zaraz po przybyciu do miasta, grupa została zaatakowana przez Triadę. Rodzina straciła w strzelaninie potomka założyciela Mafii, a Wicked pokazali, kto rządzi w tym mieście.
Tego samego dnia do miasta przybyła nowa grupa śledczych, znana w całych Stanach jako najlepsza z najlepszych. Ich zadaniem było wyeliminowanie Triady z miasta i przywrócenie porządku. Nie wiedzieli jednak o tym, że Fellow również pragnie dostępu do Saint Michael.
Walka o wpływy w mieście wkrótce przeistoczy się w otwartą wojnę, A miasto Saint Michael już nigdy nie będzie takie samo.
Spis ról i ich zastosowanie
Miasto:
Szeryf - odkrywa przynależność sprawdzanej postaci do mafii, miasta lub neutralnych.
Ochroniarz - chroni gracza przed atakiem mafii. Jeśli mafia zaatakuje cel, ginie atakujący, a ochroniarz traci swoją zdolność do ochrony.
Detektyw - sprawdza, kto odwiedzał swój cel w FN
Eskorta - śledzi cel, sprawdza gdzie cel był w FN
Śledczy - sprawdza powiązania osób z przedmiotami w ich posiadaniu. Odkrywa możliwe role celu.
Weteran - może przejść 2x w stan obrony. gdy stan obrony jest uruchomiony, każdy kto odwiedzi weterana w fazie nocnej natychmiastowo ginie.
Doktor - ratuje cel przed śmiercią w FN.
Koroner - sprawdza dokładną rolę zmarłego. Może odkryć poszlaki dzięki sekcji zwłok.
Więziennik - roleblocker. wybiera cel, który nie może korzystać ze swoich umiejętności. Może poprzez GM-a wysłać 1 wiadomość do blokowanego każdej FN (ta wiadomość nie może zawierać nazw graczy, niektóre treści również mogą być cenzurowane). Raz na grę, może skazać na śmierć swój przetrzymywany cel bez możliwości uratowania go. Blokowany cel nie może zginąć.
Burmistrz - może ujawnić swoją rolę w FD, która zostanie potwierdzona przez GM. Głosy burmistrza w głosowaniu na lincz liczą się jako 3. Burmistrz może wykorzystać umiejętność dopiero po 3’ciej fazie nocnej.
Cel miasta - zlinczować każdego złoczyńcę, nie tracąc wszystkich przynależnych do miasta
Mafia: | :Triada
Godfather |Dragon head- Szef wszystkich mafiozo, może zabijać każdej FN.
Mafiozo |Oprych- zwykły złoczyńca. Awansuje do Godfather’a jeśli poprzedni zginie. ma priorytet awansu nad innymi.
Porywacz |Alfons- blokuje akcję gracza. Cel dowiaduje się, że był porwany, jednak nie dostaje poszlak przez kogo.
Szpieg |Stalker- Sprawdza kto odwiedzał dany cel, oraz gdzie cel sam się udał.
Włamywacz |Informator- sprawdza dokładną rolę gracza.
Wrabiacz |Kurtyzana- ukrywa się w cudzym mieszkaniu, przekierowuje wszystkie akcje które były w niego użyte przeciwko swojemu celowi.
Cel mafii i Triady- zabić każdego, kto może pokrzyżować plany w przejęciu kontroli nad miastem
Dodatkowa umiejętność mafii: “Pamiętam go z zasadzki” - raz w grze może odkryć jednego losowego członka triady.
Neutralni:
Egzekutor - na początku gry wyznacza cel, który musi zginąć poprzez lincz. jego celem jest wymusić graczy, by zabili jego cel. Jeśli mu się powiedzie,
wybiera dowolną rolę (poza Godfatherem i szeryfem). Jeśli cel zginie w FN, ginie również egzekutor
Amnezjak - przez uraz głowy zapomniał swojej roli. w dowolnym momencie gry, może użyć swojej umiejętności na martwym graczu, co skutkuje przejęciem jego roli (Godfather zamienia się w mafiozo).
Skorumpowany księgowy - wymusza zmianę roli gracza na mieszczucha (postać bez umiejętności) bądź mafiozo. Brak efektu na neutralnych.
Piroman - każdej nocy podkłada pułapkę na wybrany cel. w inną FN niż pułapka została założona, może je aktywować, zabijając wszystkich, którzy mieli pułapkę.
Masowy morderca - W FN ukrywa się w mieszkaniu celu. zabija każdego, kto użyje jakiejkolwiek umiejętności na jego celu. Nie może zginąć w FN, jednak mafia dostaje informację o jego roli. Może ukryć się też w swoim własnym mieszkaniu. Użycie umiejętności wymaga “przygotowania” w postaci braku możliwości ataku przez 1 FN
przez jedną FN.
Celem neutralnych jest przeżyć do końca rozgrywki, utrudniając rozgrywkę graczom na każdy możliwy sposób.
Lista ról: (minimum 13 graczy)
Godfather
1 losowy członek mafii
Dragon Head
2 losowych członków Triady
jeden losowy neutralny
Amnezjak
Szeryf
Więziennik
Detektyw/Koroner/Śledczy
Doktor
Reszta graczy zapisanych do mafii
Zasady:
3 tygodnie wcześniej…
W małym miasteczku Castle dale w stanie Utah, mieszkańcy wiedli spokojne życie. Lecz wczoraj, syn szeryfa Jerry znalazł rodzinę Hewmane - a raczej ich zwłoki - w opuszczonej stodole na skraju miasta. To co tam znalazł, uderzyło go prosto w serce.
Cała pięcioosobowa rodzina zginęła od od postrzału w tył głowy. Bezbronna kobieta, mężczyzna oraz trójka niewinnych dzieci zostali bestialsko zamordowani. Ich ciała były ułożone równolegle tuż obok siebie, nie trudno było uznać to za egzekucję. Ciała nie zaczęły się jeszcze rozkładać. Podczas przeszukiwania ciał, domu oraz miejsca zbrodni Szeryf miasteczka natknął się na kartkę, w środku zaś przeczytał niepokojące go zdanie:
“Ich życia były sprzeczne z naszymi interesami. Każdy kto nie podporządkuje się rodzinie Fellow skończy tak samo.”
Mężczyzna, który już wiele lat życia ma za sobą, nie musiał długo się zastanawiać - W mieście działa nowa rodzina mafijna. Jednak pojawił się problem. W tym małym miasteczku Castle Dale nie ma żadnej rodziny Fellow, a nikt od dawna się nie wprowadzał. Oznacza to tylko jedno - Fellow to tylko przykrywka.
Dzisiaj zwołaliście zebranie miasta, jednak tuż przed rozpoczęciem na salę wbiegła z krzykiem kobieta - okoliczna pani chirurg, znana z czynienia cudów i ratowania ludzi z beznadziejnej sytuacji. Szybko wyjaśniła powód zamieszania, zaprowadzając śledczego Sheppherda do domu starszego państwa Moore. Jednak to co tam znalazł, nie przypominało zupełnie poprzedniego miejsca zbrodni. Dom od zewnątrz wyglądał całkiem normalnie, drzwi i okna były całe nic nie wskazywało by ktoś mógł napaść na dom starszych ludzi. Kiedy kobieta zaczęła wprowadzać śledczego do domu zauważył, że w środku wszystko zostało zdemolowane. Meble, blaty, szkło, naczynia wszystko dosłownie było zniszczone. Sheppherd wiedział dokąd zabiera go kobieta czuł unoszący się zapach krwi. Następny pokój prowadził do piwnicy. Pani chirurg powiedziała, że tam nie zejdzie i nie zniesie ponownie tego widoku. Samotnie schodząc po stromych zabrudzonych krwią schodach, znalazł w końcu szczątki starszego państwa porozrzucane po pomieszczeniu. Widać było ślady piły spalinowej. Odruch wymiotny był natychmiastowy. Rodzina Moore została pocięta na kawałki a ich ciała przewracały się po piwnicy.Całość oświetlona słabą lampą zalaną krwią potęgował przerażający widok tego wszystkiego. Prawdopodobnie stało się to kilka dni temu, bowiem ciała zaczęły się już rozkładać. Smród był powalający. Z obłędem w oczach Śledczy Sheppherd zarządził dezynfekcję domu, zdał raport Szeryfowi i razem z nim wrócili na zebranie.
“Nieszczęścia chodzą parami” - Zaczął Szeryf Krieg - “Oprócz rodziny mafijnej, w miasteczku pojawił się Morderca. Musimy zapewnić…”; Nagle przez szybę wpadła cegła z karteczką, a na niej krótka notatka:
“Wasze opuszczenie miasta również jest sprzeczne z interesem rodziny. Każdy kto spróbuje uciec, zginie tego samego dnia.”
Po kilku dniach zażartego boju przeciwko mordercy i mafii, Rodzina Fellow przejęła kontrolę nad całym miastem, a sami mieszkańcy w obawie przed własnym życiem nie stawiali większego oporu. Morderca został zlinczowany publicznie jako ostatnia osoba, która mogła się przeciwstawić rodzinie.

Miasto Saint Michael, południowe Stany Zjednoczone.
Miasto znane z wysokiego współczynnika przestępczości, gdzie rządzi Triada o nazwie “Wicked” - Organizacja mafijna kontrolowana zza południowej granicy.
Rodzina fellow miała już wpływy w ogromnej części stanu, jednak po dotarciu do Saint Michael, pojawiły się problemy ze znikającymi pieniędzmi z haraczy. Postanowili wysłać swoich najlepszych specjalistów do miasta, aby odzyskać wpływy i opanować sytuację. Niestety zaraz po przybyciu do miasta, grupa została zaatakowana przez Triadę. Rodzina straciła w strzelaninie potomka założyciela Mafii, a Wicked pokazali, kto rządzi w tym mieście.
Tego samego dnia do miasta przybyła nowa grupa śledczych, znana w całych Stanach jako najlepsza z najlepszych. Ich zadaniem było wyeliminowanie Triady z miasta i przywrócenie porządku. Nie wiedzieli jednak o tym, że Fellow również pragnie dostępu do Saint Michael.
Walka o wpływy w mieście wkrótce przeistoczy się w otwartą wojnę, A miasto Saint Michael już nigdy nie będzie takie samo.

Spis ról i ich zastosowanie
Miasto:
Szeryf - odkrywa przynależność sprawdzanej postaci do mafii, miasta lub neutralnych.
Ochroniarz - chroni gracza przed atakiem mafii. Jeśli mafia zaatakuje cel, ginie atakujący, a ochroniarz traci swoją zdolność do ochrony.
Detektyw - sprawdza, kto odwiedzał swój cel w FN
Eskorta - śledzi cel, sprawdza gdzie cel był w FN
Śledczy - sprawdza powiązania osób z przedmiotami w ich posiadaniu. Odkrywa możliwe role celu.
Weteran - może przejść 2x w stan obrony. gdy stan obrony jest uruchomiony, każdy kto odwiedzi weterana w fazie nocnej natychmiastowo ginie.
Doktor - ratuje cel przed śmiercią w FN.
Koroner - sprawdza dokładną rolę zmarłego. Może odkryć poszlaki dzięki sekcji zwłok.
Więziennik - roleblocker. wybiera cel, który nie może korzystać ze swoich umiejętności. Może poprzez GM-a wysłać 1 wiadomość do blokowanego każdej FN (ta wiadomość nie może zawierać nazw graczy, niektóre treści również mogą być cenzurowane). Raz na grę, może skazać na śmierć swój przetrzymywany cel bez możliwości uratowania go. Blokowany cel nie może zginąć.
Burmistrz - może ujawnić swoją rolę w FD, która zostanie potwierdzona przez GM. Głosy burmistrza w głosowaniu na lincz liczą się jako 3. Burmistrz może wykorzystać umiejętność dopiero po 3’ciej fazie nocnej.
Cel miasta - zlinczować każdego złoczyńcę, nie tracąc wszystkich przynależnych do miasta
Mafia: | :Triada
Godfather |Dragon head- Szef wszystkich mafiozo, może zabijać każdej FN.
Mafiozo |Oprych- zwykły złoczyńca. Awansuje do Godfather’a jeśli poprzedni zginie. ma priorytet awansu nad innymi.
Porywacz |Alfons- blokuje akcję gracza. Cel dowiaduje się, że był porwany, jednak nie dostaje poszlak przez kogo.
Szpieg |Stalker- Sprawdza kto odwiedzał dany cel, oraz gdzie cel sam się udał.
Włamywacz |Informator- sprawdza dokładną rolę gracza.
Wrabiacz |Kurtyzana- ukrywa się w cudzym mieszkaniu, przekierowuje wszystkie akcje które były w niego użyte przeciwko swojemu celowi.
Cel mafii i Triady- zabić każdego, kto może pokrzyżować plany w przejęciu kontroli nad miastem
Dodatkowa umiejętność mafii: “Pamiętam go z zasadzki” - raz w grze może odkryć jednego losowego członka triady.
Neutralni:
Egzekutor - na początku gry wyznacza cel, który musi zginąć poprzez lincz. jego celem jest wymusić graczy, by zabili jego cel. Jeśli mu się powiedzie,
wybiera dowolną rolę (poza Godfatherem i szeryfem). Jeśli cel zginie w FN, ginie również egzekutor
Amnezjak - przez uraz głowy zapomniał swojej roli. w dowolnym momencie gry, może użyć swojej umiejętności na martwym graczu, co skutkuje przejęciem jego roli (Godfather zamienia się w mafiozo).
Skorumpowany księgowy - wymusza zmianę roli gracza na mieszczucha (postać bez umiejętności) bądź mafiozo. Brak efektu na neutralnych.
Piroman - każdej nocy podkłada pułapkę na wybrany cel. w inną FN niż pułapka została założona, może je aktywować, zabijając wszystkich, którzy mieli pułapkę.
Masowy morderca - W FN ukrywa się w mieszkaniu celu. zabija każdego, kto użyje jakiejkolwiek umiejętności na jego celu. Nie może zginąć w FN, jednak mafia dostaje informację o jego roli. Może ukryć się też w swoim własnym mieszkaniu. Użycie umiejętności wymaga “przygotowania” w postaci braku możliwości ataku przez 1 FN
przez jedną FN.
Celem neutralnych jest przeżyć do końca rozgrywki, utrudniając rozgrywkę graczom na każdy możliwy sposób.
Lista ról: (minimum 13 graczy)
Godfather
1 losowy członek mafii
Dragon Head
2 losowych członków Triady
jeden losowy neutralny
Amnezjak
Szeryf
Więziennik
Detektyw/Koroner/Śledczy
Doktor
Reszta graczy zapisanych do mafii
Zasady:
- Podczas fazy dnia można dyskutować i rezerwować umiejętności na FN (za wyjątkiem Burmistrza, którego umiejętność działa w FD), jednak ich efekt działa w FN.
- Zakaz rozmów w trakcie FN.
- Mafia dostaje informacje o wspólnikach. Mafia może dyskutować na czacie prywatnym.
- 3’dniowa nieaktywność powoduje samobójstwo gracza i wydalenie z gry.
- Nie edytować treści postów, można jedynie dopisywać treść po słowie “EDIT:”. Za usuwanie postów nastąpi natychmiastowa śmierć
- Użycie umiejętności (poza burmistrzem) odbywa się przez napisanie PW do GM.
- Pytania odnośnie mechanizmów i gry kierować do GM, najlepiej przez PW.
- Można kłamać, oszukiwać, manipulować, łapać za słówka i wszystko inne w celu zwycięstwa.
- Można zdradzać swoją rolę (jednak w tej mafii stanowczo nie polecam tego robić bez zastanowienia - można łatwo zginąć)
- Lincz jest ważny, gdy powyżej 50% żywych uczestników odda swój głos. Jeśli ponad 66% żywych głosuje na tą samą osobę, lincz następuje natychmiastowo.
11.Aby głos był ważny, wystarczy napisać zdanie “Głosuję na (nick gracza)”. Dla upłynnienia rozgrywki proszę o wstawianie aktualnego wyniku głosowania przy każdej zmianie w głosach.
- jeśli zarezerwujecie umiejkę w czasie FD, zostanie ona uruchomiona przy następnej FN, jednak raz napisana do mnie wiadomość nie pozwala na zmianę decyzji.
- Tam gdzie nie ma wyraźnych ograniczeń w danej roli, oznacza to, że umiejętności tej roli nie mają ograniczeń na ilość użyć.
Ostatnia edycja: