
Nie tak dawno temu, w całkiem pobliskich internetach
nastał czas wojny forumowej.
Posty rebeliantów
atakujące z ukrytych czatów
odniosły pierwsze zwycięstwa
w walce ze złowrogą częścią administracji.
To jednak nie koniec.
Nastały ponure czasy dla rebelii.
Mimo, że zachwiano poczucie bezpieczeństwa moderatorów
wojska administracyjne
wyparły buntowników z ich czatu.
Uciekając, obrońcy sprawiedliwości
z Głównym Administratorem na czele
założyli tajną bazę w oddalonych zakątkach internetu.
Drugi Administrator
owładnięty obsesją przejęcia władzy w całych internetach
posłał wielu szpiegów
w inne krańce tego miejsca…

No, to by było na tyle, wierszokletą nie jestem. Gdzieś w świecie funkcjonuje rezydencja, nazwana Animes. Mieszkają tam przeróżne typy spod przeróżnych gwiazd. Jest to zbieranina ludzi z wielu zakątków świata. Nikt się nie spodziewał, że zostanie ona areną mordu.

REGULAMIN MAFII
- Wypowiadacie się wyłącznie w trakcie Fazy Dnia.
- Wypowiadacie się wyłącznie w wątku z mafią.
- Nie musicie zachowywać swojej roli dla siebie, możecie ją zdradzić.
- Komunikacja pomiędzy graczami a Mistrzem Gry odbywa się wyłącznie poprzez prywatne wiadomości na stronie (w tej mafii będę to bardzo mocno respektować, na pytania zawarte gdzie indziej - nie odpowiadam).
- Źli poinformowani są o swoich rolach i mogą porozumiewać się na czacie prywatnym.
- Umiejętności wykorzystuje się w poszczególnych fazach zależnie od specyfikacji. Jeśli jest to umiejętność działająca wyłącznie w Fazie Nocy należy jej użyć poprzez wysłanie wiadomości do Mistrza Gry.
- Można rezerwować umiejętność w trakcie Fazy Dnia.
- Wolno edytować swoje posty, jednakże należy zrobić to po słowie EDIT.
- Można kłamać, oszukiwać, łapać za słówka, manipulować - wszystko, by wygrać.
- Role mogą się powtarzać, ale mogą też nie wystąpić.
- Gdy liczba graczy przekroczy 12 - rola zabójcy jest przechodnia i przechodzi na dowolnego gracza.
- W rozgrywce do 14 osób włącznie złych jest trzech, powyżej 14 osób - czterech.
- Jest podział na role męskie i żeńskie. Męskie napisane są pogrubionym podkreśleniem, żeńskie pogrubioną kursywą.

SYSTEM KAR
- Rozmowa poza wątkiem mafijnym (inne wątki na forum oraz na czacie) skutkuje zgonem bez ostrzeżenia.
- Za wypowiedź w Fazie Nocy, użytkownik otrzymuje zakaz pisana przez całą następną Fazę Dnia (jak sytuacja się powtórzy, gracz popełnia przymusowe samobójstwo).
- Zakazane jest wstawianie screenów od Mistrza Gry, oraz kopiowanie pełnych treści wiadomości od niego (inaczej zgon na miejscu).
- W wypadku, gdy gracz nie wykazuje żadnej aktywności przez pełne 3 dni (jako dzień liczymy Fazę Dnia i Fazę Nocy) popełnia samobójstwo. Za aktywność uznaje się użycie umiejętności w trakcie Fazy Nocy.
- Za usuwanie swoich postów oraz edycję bez słowa EDIT - zgon bez ostrzeżenia.
- W przypadku częstego powtarzania przez użytkownika punktu 2. z zasad linczu - użytkownik zalicza zgon bez ostrzeżenia.
- JEŚLI STWIERDZĘ BRAK JAKIEJKOLWIEK FORMY WSPÓŁPRACY POMIĘDZY UŻYTKOWNIKAMI, MAFIA ZOSTANIE ZAMKNIĘTA ORAZ WYNIK ROZGRYWKI NIEROZSTRZYGNIĘTY.

ZASADY LINCZU
- Lincz może się odbyć tylko wtedy, gdy swój głos odda więcej niż 50% żywych graczy*.
- Lincz MUSI być uzasadniony. Nie można powielać cudzych argumentów, trzeba mieć własne. Opcja “zgadzam się z innym graczem dlatego oddaję głos” nie jest uzasadnieniem, dlatego głos taki nie liczy się do linczu. Podobnie “mam przeczucie więc głosuję”**.
- W momencie, gdy liczba głosów na danego użytkownika przekroczy 75% żywych graczy, lincz odbywa się natychmiastowo. Proszę gracza, który oddał przeważający głos o napisanie tego w wątku. Tym samym kończy się dana Faza Dnia.
- Jeśli liczba głosów na dwóch lub więcej graczy jest taka sama, odbywa się jawne losowanie wykonane przez Mistrza Gry.
- Zanim jednak odbędzie się losowanie, dostaniecie informację od Mistrza Gry, ile macie jeszcze czasu na ewentualną zmianę decyzji.
*Pamiętajcie, że do żywych graczy zaliczają się również ci, którzy aktualnie są pozbawieni możliwości wypowiadania się z Fazie Dnia.
**Zasada ta zostaje zniesiona jak minimum 3 graczy odda własny, uzasadniony głos.

ZASADY ZWYCIĘSTWA
- Jeśli ilość złych przewyższy o jednego gracza dobrych (miasto i neutralnych), to wygrywa mafia.
- Miasto oraz neutralni wygrywają, gdy z placu boju zostanie wyeliminowany główny zły (Niebieski Inkwizytor) lub jego ewentualny następca.

SPIS RÓL
Niebieski Inkwizytor - zabójca. Zły glina domowy. Co noc może kogoś zabić. Jego rola jest przechodnia tylko wtedy, gdy liczba graczy przekroczy 12. Nowego zabójcę wybiera wówczas Mistrz Gry.
Pan Domu - człowiek, bez którego dom by nie istniał, dobry glina. W trakcie mafii może uzdrowić 3 graczy, przez co wracają do gry.
Dumna Kotka - maskotka domu, nosi różową kokardę. Umie mówić. Jej głos ma bardzo duże znaczenie, dlatego liczy się podwójnie podczas każdego linczu, a co trzeci potrójnie.
Pijany Gawędziarz - wiecznie pijany podwładny Inkwizytora. Co drugą noc może zakraść się do czyjegoś pokoju, upić i zagadać. Przez to w następnej Fazie Dnia osoba upita mówi bez ładu i składu, zmienia fronty i zachowuje się zupełnie inaczej niż wcześniej. Jeśli osoba na której wykonał akcję się nie dostosuje - zgon na miejscu z zachlania.
Angielski Pacjent - ciągle niewyspany pomocnik Pana Domu. W domu ostatnio pojawia się rzadko (leczy się na bezsenność), ale jak już jest, to wszyscy go słuchają. Może (poprzez wiadomość do Mistrza Gry - w obu Fazach) narzucić komuś swoją wolę, przez co dana osoba musi wykonać jego polecenie.
Weteran - najwierniejszy pomocnik Pana Domu. Tkwi u jego boku już od dawna. Czasem pokaże się w domu. Każdej nocy dostaje informację o tym, kto ma zginąć, jednak tylko raz może kogoś uratować. Nie chroni przy tym siebie.
Młody Wilk - dostał pozycję pomocnika niedawno, więc jego działania są ostrożne. Dlatego przez całą grę śledzi działania wybranego na początku gracza i co drugą noc otrzymuje informację o jego działaniach.
Współczesna Nazistka - w ciągu dnia miła, pomocna, uczynna. Co drugą noc zmienia się w demona i o poranku bezlitośnie torturuje innego gracza w celu wyduszenia z niego zeznań odnośnie działań kończącej się nocy. W ten sposób uniemożliwia mu wypowiedzenie się w trakcie następnej Fazy Dnia.
Młodociany Haker - mistrz komputera. Co drugą noc może sprawdzić działania od jednego do trzech graczy. Jednakże w przypadku, gdy wybierze więcej niż jednego - jego komputer się zawiesza i nie kończy obliczeń dla pozostałych osób, przez co gracz musi naprawić komputer i nie może wypowiedzieć się w następnej Fazie Dnia.
Naczelna Lolitka - mała, słodka dziewczynka. Swoim dziecięcym urokiem może co drugą noc doprowadzić mężczyznę (rolę męską) do szaleństwa, przez co nie może on wykonać akcji w Fazie Nocy. Jednak, jeśli trafi na kobietę jest załamana, nie myśli racjonalnie, więc jej głos nie liczy się do linczu.
Nocny Ogrodnik - zatrudniony w domu by pilnować po nocy ogrodu oraz ptaków w wolierze. Widzi drzwi frontowe, więc dostaje codziennie informację odnośnie tego, którzy gracze wykonali tej nocy jakąś akcję. Nie wie jednak jaką.
Lokalny Casanova - mistrz podrywu. W trakcie nocy może porwać dowolną kobietę (rolę żeńską) i zamknąć ją na dzień w swojej sypialni, przez co nie może się wypowiadać z Fazie Dnia. Jeśli trafi na mężczyznę z wrażenia nie może użyć swojej umiejętności przez następne dwie Fazy Nocy.
Młoda Artystka - dziewczyna Amerykańca. Jej zdolnością jest to, że nie działa na nią umiejętność Lokalnego Casanovy. Dowiaduje się o akcji użytej na niej. Jak zginie Amerykaniec, ona popełnia samobójstwo.
Amerykaniec - chłopak Młodej Artytski. Nie działa na niego umiejętność Naczelnej Lolitki, wie o użyciu jej umiejętności. Jak zginie Młoda Artystka - on z rozpaczy popełnia samobójstwo.
Barman - prowadzi w domu Bar u Mnie. Jest znany ze swojej ogromnej wiedzy. Tuż przed rozpoczęciem Fazy Dnia dostaje informację od Mistrza Gry o częściowych działaniach dowolnego gracza.
Policyjny Rysownik - lokalny artysta zatrudniony w policji. Co noc otrzymuje niewielki fragment portretu pamięciowego mordercy (w tym wypadku mogą być to jakiekolwiek informacje tyczące się gracza będącego mordercą).
Mistrz Flejmu - znany z wywoływania licznych burd ulicznych. Łatwo daje się sprowokować. Co drugą noc może kogoś pobić/zwyzywać tak, że poszkodowany całą następną Fazę Dnia spędza w szpitalu i się nie może odezwać. Lecz jest jeden szkopuł - jak użyje swojej umiejętności - jego głos nie liczy się przy następnym linczu.
Mafioso - odkąd tylko pojawił się w mieście bierze udział w każdych porachunkach mafijnych. Nigdy tak właściwie nie wiadomo, czy jest dobry, czy zły. Może - poprzez wiadomość do Mistrza Gry - co trzecią noc podrzucić komuś dowolną informację tyczącą się mafii. Nie wiadomo jednak, czy prawdziwą, czy fałszywą.
Wróżbitka - ma przeczucia, wcina curry, jest łącznikiem z zaświatami. Co trzecią noc może - poprzez wiadomość do Mistrza Gry - skontaktować się z dowolnym zmarłym i przekazać reszcie jego spostrzeżenia.
Gimnazjalista - zawsze dba o to by było mu jak najlepiej. Woli nie podpadać złym, boi się, że zostanie ich następna ofiarą, więc z nimi współpracuje. Co trzecią noc może podrzucić niewielką fałszywą informację osobie, która danej nocy wykonywała akcję sprawdzania.
Angielska ćpunka - nic, tylko by ćpała. Jednak jest na tyle roztrzepana, że gubi ciągle towar (polega to na tym, że pisze do Mistrza Gry, że zgubiła towar, wtedy trafia on do losowej osoby). Wówczas towar ów może dostać się w niepowołane ręce, a że reszta graczy ma słabe zdrowie - od jednego razu z narkotykiem umiera. Jego umiejętność może zadziałać tylko w pewnych warunkach, o których wie tylko Mistrz Gry.
Raper - lokalny miejski muzyk, wciąż chce się wypromować, ale mu nie wychodzi, dlatego pracuje na budowie. Nie ma żadnej umiejętności, pragnie tylko przeżyć.
Sprzedawca Popcornu - pracuje w miejskim kinie, całe życie chciał sprzedawać naczosy, ale nie dostał pozwolenia. Sfrustrowany nie potrafi nic i pragnie tylko przeżyć.
Niedoszły Dziennikarz - chciał pisać w gazecie, ale pisał za długie i zbyt dobre teksty, dlatego męczy projekty na polibudzie miejskiej. Chciałby coś robić szczególnego, ale nie padło na niego.
Dunka z Mordoru - kiedyś opuściła rezydencję Animes, teraz tylko z nią koresponduje. Jest wiecznie zaspana, zaćpana, ale pisze z resztą mieszkańców. Co z tego, że część to jakieś głupoty.
Podglądaczka Chłopców - bardzo lubi patrzeć na stosunki męsko-męskie. Mogłaby spędzać na tym cały dzień, dlatego nie ma żadnej znaczącej roli w mafii.
Drwal Romantyk - na co dzień rąbie drzewa w pobliskim lesie, ale ma w sobie duszę romantyka i lubi wymyślać dziwne historie o mieszkańcach miasta. Jest w tym tak zagubiony, że aż nic poza tym nie umie.
Pijak iLUMinati - w swych pijackich wizjach bierze samego siebie za iluminati. Stosunkowo nowy w mieście, ale już dobrze zgrany z resztą społeczności. Gadatliwy jak cholera, lecz o zerowym poziomie szkodliwości
Błędny Rycerz - należy do miejskiej ekipy rekonstrukcyjnej. W sumie niewiele może, bo cały czas albo leży w szpitalu i leczy rany, albo… kuje do sesji.
Śmieszek - jego rola nie jest zbyt znacząca, ciągle by tylko jadł i się śmiał. Jest fotomemiczny. Uwielbia Ptasie Mleczko.
Ostatnia edycja: