Mi chiamo Kasia, piacere! 🧡

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
Kasix-chan

Kasix-chan

New member
Już jakiś czas udzielam się na forum, a jakoś tak wyszło, że nie dodałam tematu o sobie, jak to tu w zwyczaju bywa. Mam na imię Kasia, ale zwykle mówią Kasix bo tak (byle nie Kaśka 🙈). Nadaję z Gdańska/Elbląga. Baaardzo lubię smoki i boczek. W wolnym czasie studiuję na politechnice i łapię pokemony. ✌️ Anime oglądam od podstawówki ale mało mam tytułów na swoim koncie z różnych powodów (planuję to zmienić 💪). Interesuję się łyżwiarstwem figurowym. Czasem piszę wiersze do szuflady. Nie lubię kiedy ludzie pytają jakiej słucham muzyki bo nie potrafię odpowiedzieć. Znajomi mówią ze mam pstryczek w głowie przez co w jednej chwili z super słodkiej zmieniam sie w wściekłą babe i dobrze mi z tym. 😈 O więcej proszę pytać, chętnie odpowiem! 🤭

Rota

Rota

Active member
Nareszcie! Teraz jest tak “oficjalnie” :D

Moje pytanie brzmi:
Kiedy i czy w ogóle ujawnisz Nam swoją twarz?

Kasix-chan

Kasix-chan

New member
Ojoj 🙈 Troszku się wstydzę, narazie nic nie obiecuje!

Ostatnia edycja:
Rota

Rota

Active member
Nie ma czego! Ja też się wstydziłam,ale pomyślałam,że może niektórzy chcieliby wiedzieć kto siedzi po drugiej stronie: )

Rota

Rota

Active member
Hahahhaha XDD
Ona po prostu wiedziała,co będzie nieuniknione

Kasix-chan

Kasix-chan

New member
To może powiem dlaczego XD boczek kojarzy mi sie z dziadkiem i lubię mięsko a smoczki lubie bo sa wredne, lubia blyskotki i sie chowaja w swoich pieczarach no i sa bardzo ladne <3

Rota

Rota

Active member
@fooze I CO WPIS WYCOFUJESZ?! NIE MA TAKIEGO WYCOFYWANIA XDD

SonKenGintokiZoro

SonKenGintokiZoro

New member
Właśnie! Nie odpowiada się na niezadane pytania!!

Witaj na forum i wbijaj jak najczęściej na czat!

Kasix-chan

Kasix-chan

New member