Nektowa przywitalnia

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
N

Nekta

Witajcie :)
Zostałam NIECO na silę zwerbowana w wasze forumowe szeregi ale nich i tak będzie ;)

Nazywam się Monika, rocznik '91, jestem z trójmiasta :)
O forum dowiedziałam się od Kiici, Bytersa, Elmora na konwencie w Gdańsku, gdzie też to się poznaliśmy. Często jeżdżę na takie imprezy, konwenty fantastyki, udzielam się w klubach i stowarzyszeniach promujących gry, fantastykę i sf :) Oprócz gier planszowych i fabularnych RPG gram też w MMO i MOBA, więc jeśli ktoś z was chciałby pofarmić w jakiejś grze to dajcie znać, ja naprawdę gram we wszystko :)
Anime oglądam od dłuższego czasu ale ciężko mi się przekonać do nowych tytułów, raczej większość jest dla mnie rozczarowująca, ciężko przebić Ergo Proxy czy Neon Genesis Evangelion. Co nie oznacza, że widziałam dwie animacje na krzyż ;)
Poza marnowaniem wolnego czasu na konwentach studiuję elektroradiologię :)

Ostatnia edycja:
Elmor

Elmor

Donator
Hejka!
Jakiej muzyki słuchasz? :D Musimy koniecznie w Dote 2 zagrać <3

Ostatnia edycja:
N

Nekta

Bardzo różnej muzyki słucham, od poezji Jacka Kaczmarskiego po metal progresywny taki jak Tool :)
Racja, czas odpalić “pare” ;) log: Blu Nectarine :)

Ostatnia edycja:
kamkom

kamkom

Członek ekipy
Siemanko wita kamkom
Grywasz może w moba od Blizzarda (HOTsy?)

Ostatnia edycja:
N

Nekta

Cześć kamkom :) Tak, gram w HOTSa, BluNectarine na battlenecie :)

Ostatnia edycja:
Eyirie

Eyirie

New member
Ojejciu, jejciu, Ty jesteś tą Moniką-smokiem ze zdjęcia, które bytuś chciał, abym narysowała? O.O <3 A no i witam imienniczkę? Grywasz może w cos Blizzarda ogólnie? XD

Ostatnia edycja:
N

Nekta

Pierwsze słyszę, że ktoś chciał mnie rysować :D
Gram w te gry blizzarda, które są darmowe, czyli hots, hearthstone i stare warcrafty :)

Także ten

Ostatnia edycja:
N

Nekta

Tak, to ja, trochę mnie odchudziłaś, dziękuję :D

Ostatnia edycja:
Eyirie