Panel Dyskusyjny

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
X

xnamid

Hejka Kochani! Jestem początkującym jutjuberem (to za duże słowo) i próbuję jakoś… zdobyć widownię, nie będę ukrywać . Chciałabym się z Wami podzielić moim ostatnim tworem, w który włożyłam kawał pracy. Zależy mi na szczerych opiniach, nawet negatywnych i bardzo by mi zależało na wzięcie pod uwagę zarówno kwestii technicznych jak i merytorycznych. Chciałabym odejść trochę od recenzji, a skupić się bardziej na poruszaniu pewnych zagadnień… Jeśli macie chwilkę to zapraszam do obejrzenia i jeśli już to zrobicie to fajnie by było, jakbyście dalio sobie znać na yt. Opcjonalne subskrypcje mile widziane .
Jeśli macie jakieś porady dotyczące promowania kanału to też jestem chętna, bo póki co jest krucho. Z góry dzięki.

LINK DO KANAŁU

Ostatnia edycja:
SonKenGintokiZoro

SonKenGintokiZoro

New member
Usłyszałem poprawę jakości audio i to mnie cieszy :D Wszystko fajnie wygląda i brzmi jednak brakuje mi tutaj Twoich emocji. Wiesz chodzi mi o to, aby to co mówisz nie brzmiało jakby było klepane z kartki na jedno kopyto.

Ostatnia edycja:
hanler

hanler

New member
Obejrzałem kilka pierwszych minut, bo filmiki o danej serii wolę oglądać po jej obejrzeniu, a Boku no Hero Academia jeszcze nie widziałem. Pamiętam Twój kanał i widzę te same problemy, co Gintoki. Rzeczywiście audio jest lepsze, montaż jest też dobry, ale tak monotonnym i “nudnym” głosem mnie nie przyciągniesz. Emocje, dziewczyno, emocje! Wiem, że może łatwo mówić, ale musisz próbować. Bo nawet jeśli materiał jest super merytoryczny, to głos i emocje są tym, co przyciąga, a potem zatrzymuje słuchacza. Więc musisz nad tym popracować ;)

Ostatnia edycja:
Zetsu

Zetsu

New member