P
Payback
Rok 2016. Rynkiem światowym zawładnęła nowo powstała korporacja - ExistJunk Corp. W internecie, w telewizji, na bilbordach reklamowych we wszystkich miastach na całym globie widniało ogłoszenie zachęcające do wzięcia udziału w obozie survivalowym. Za samo zapisanie się i przybycie na pierwsze treningi można było dostać aż 10.000$, a gdyby tego było mało, 50. najlepszych uczestników dostałoby życie, o jakim można tylko pomarzyć. Jednak… nikt tak naprawdę nie wiedział, co miałby robić po tym, jak dostałby się do tej najlepszej 50. Cóż, ludzka chciwość nie zna granic, więc nie dziwotą było, że na treningi zapisało się ponad… 36mln ludzi! Testy rozpoczęły się, trwały ponad rok. Aż 700 tys. osób nie przetrwało, ale sami wiedzieli na co się piszą. W czerwcu 2017 roku ExistJunk Corp. powiadomiło o wynikach testów, jednak lista 50. najlepszych nie ujrzała światła dziennego. Mało tego, za dwa miesiące… słuch o wszystkich zaginął. Korporacja jakby zapadła się pod ziemię, już nikt nie kojarzył tak prestiżowego “ExistJunk Corp.”, a na niedomiar złego 50. najlepszych uczestników wyparowało ze świata żywych. Nikt już nie pamiętał kim były te osoby, nie znaleziono żadnych ich bliskich, zniknęli ze wszelkich dokumentacji. Media i policja zatuszowały sprawę. 22 Sierpnia, roku 2017 cały świat zapomniał o wielkim obozie survivalowym, o wielkich płacach, o życiu jak marzenie, o prestiżowej korporacji, to wszystko było już tylko przeszłością.
“Lonelyland” - wyspa na centralnym środku Pacyfiku. 1995 roku ogłoszono, że wyspa zniknęła. Przyczyny nie podano. Jej wymiary to 450km długości i 300km szerokości. Kto by pomyślał, że po tylu latach zniknięcia z map, na teoretycznie “bezludnej wyspie” będzie tętniło życie. Może nie do końca “tętniło”, ale to dziw, że na takiej wyspie jest mnóstwo miasteczek, wiosek wyposażonych w gospody, karczmy i inne dobrodziejstwa. Jednak nad wyspą krąży jakieś… widmo. Wszyscy chodzą uzbrojeni, obleczeni w szaty, z zakrytymi twarzami. Za każdym rzuconym spojrzeniem czuć chłód, jakby samej… śmierci. Dokoła wyspy zostały umieszczone ponumerowane klatki. Od “1” do “50”. Wielka tajemnica wyspy i “wielka gra” rozpoczyna się w tym momencie!
Anatomia wyspy:
Dokoła oblana wodą.
Północ = pustynia
Południowy-zachód = pasmo górskie przy brzegu z licznymi lasami (im bliżej centrum wyspy, tym mniej urodziwe lasy)
Wschód = najbardziej urodziwy teren (jeziorka etc.) z portem (bez statków)
Zachód = zaczątek pasma i lasy
Południe = koniec pasma górskiego, bagna wszędzie
Centrum wyspy = pełno miasteczek i wiosek
Proszę, nie besztajcie mnie. Wymyśliłem to na szybko. Pierwszy raz prowadzę PBFa, więc za błędy przepraszam. W fabule jest nutka intrygi i samej w sobie gry. Celu nie podaję, sami macie dojść do tego, o co chodzi, zasady, etc.
Wzór na KP:
Imię i Nazwisko postaci:
Pseudonim(obowiązkowo!):
Płeć(to, że jesteś facetem nie znaczy, że nie możesz grać kobietą)::
Narodowość:
Wiek:
Wygląd(opis i zdjęcie):
Specjalności:
Broń(nic z przyszłości, typu miecze świetlne… czołgi też nie wchodzą w grę):
Oraz taki mały regulamin:
“Lonelyland” - wyspa na centralnym środku Pacyfiku. 1995 roku ogłoszono, że wyspa zniknęła. Przyczyny nie podano. Jej wymiary to 450km długości i 300km szerokości. Kto by pomyślał, że po tylu latach zniknięcia z map, na teoretycznie “bezludnej wyspie” będzie tętniło życie. Może nie do końca “tętniło”, ale to dziw, że na takiej wyspie jest mnóstwo miasteczek, wiosek wyposażonych w gospody, karczmy i inne dobrodziejstwa. Jednak nad wyspą krąży jakieś… widmo. Wszyscy chodzą uzbrojeni, obleczeni w szaty, z zakrytymi twarzami. Za każdym rzuconym spojrzeniem czuć chłód, jakby samej… śmierci. Dokoła wyspy zostały umieszczone ponumerowane klatki. Od “1” do “50”. Wielka tajemnica wyspy i “wielka gra” rozpoczyna się w tym momencie!
Anatomia wyspy:
Dokoła oblana wodą.
Północ = pustynia
Południowy-zachód = pasmo górskie przy brzegu z licznymi lasami (im bliżej centrum wyspy, tym mniej urodziwe lasy)
Wschód = najbardziej urodziwy teren (jeziorka etc.) z portem (bez statków)
Zachód = zaczątek pasma i lasy
Południe = koniec pasma górskiego, bagna wszędzie
Centrum wyspy = pełno miasteczek i wiosek
Proszę, nie besztajcie mnie. Wymyśliłem to na szybko. Pierwszy raz prowadzę PBFa, więc za błędy przepraszam. W fabule jest nutka intrygi i samej w sobie gry. Celu nie podaję, sami macie dojść do tego, o co chodzi, zasady, etc.
Wzór na KP:
Imię i Nazwisko postaci:
Pseudonim(obowiązkowo!):
Płeć(to, że jesteś facetem nie znaczy, że nie możesz grać kobietą)::
Narodowość:
Wiek:
Wygląd(opis i zdjęcie):
Specjalności:
Broń(nic z przyszłości, typu miecze świetlne… czołgi też nie wchodzą w grę):
Oraz taki mały regulamin:
- Piszemy w 3. osobie.
- Posty nie mogą składać się z jedego zdania (typu: “idę na zachód”)
- Do rozpoczęcia gry potrzeba przynajmniej 5 graczy (maksymalna ilość: 50 (impossibru!))
- Admin jest ZOBOWIĄZANY do napisania dla każdego PRZYNAJMNIEJ jednej fabuły, jednak wymaga to napisania postu przez samego gracza.
- Admin pisząc fabuły musi uwzględnić wszystkich od napisania poprzedniej. (mała rozpiska: przykładowo piszę fabułę dla wszystkich, dodaje odpowiedź 3 graczy - pisząc dla następnej osoby fabułę muszę napisać dla wszystkich 3)
- Jeden użytkownik po ewentualnej śmierci pierwszej postaci może założyć maksymalnie jeszcze jednego bohatera.
- Gracz nie może prowadzić samemu dialogu z NPC.
- Gracz nie może samemu kształtować środowiska i krajobrazu gry.
- MG może w razie wprowadzania do wątku lub w wymagającej tego sytuacji (np. złamanie zasad) poruszyć postacią gracza, jednak nie może wpłynąć na jego indywidualne decyzje.
- W razie spotkania graczy w grze mogą prowadzić swobodny dialog między sobą.
Ostatnia edycja: