Powitajcie Turela!

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
T

Turel

Cześć. Jestem Turel i zarejestrowałem się wczoraj. Niektórzy z Was pewnie już mnie znają z konf na skypie. Teraz może coś o sobie?
Mieszkam w Tczewie, mam 26 lat i przyjaźnię się z bytersem. To on nakłonił mnie do wejścia na to forum. :) Kiedyś razem prowadziliśmy forum o podobnej tematyce, oparte także na silniku MyBB. Studiuję informatykę oraz interesuję się kreskówkami nie-japońskimi i mimo niemłodego już wieku wciąż lubię je oglądać. Ostatnimi czasy lubię nieco odmóżdżające i lekkie produkcje - przyjemnie relaksują.
Jestem jedną z niewielu osób, które lubią także nowsze kreskówki, a nie tylko ciągle narzekają, że teraz same badziewie na Cartoon Network i nie ma już tak dobrych seriali jak kiedyś. Zawsze daję każdej nowej bajce szanse i nie odrzucam tylko dlatego że jest nowa. :)
Obecnie moimi ulubionymi serialami animowanymi tego typu, które oglądam w miarę regularnie są: Zwyczajny Serial, Niesamowity Świat Gumballa, Clarence, Młodzi Tytani Akcja, Henio Dzióbek, Między nami misiami, Wodogrzmoty Małe, czasem też Spongeboba obejrzę i czasem Star Butterfly, czasem też Paka z Pniaka. Nie lubię jednak Pory na Przygodę. Są to wszystkie serie, które oglądam teraz. Nie będę wymieniał tych, które oglądałem w młodości, bo ta lista za bardzo by się rozrosła. :) Jeśli kojarzysz choćby jeden z w/w to możemy o nim podyskutować. :) Subskrybuję kilka blogów twórców kreskówek, z niektórymi utrzymuję kontakt i jestem na bieżąco w tym co się dzieje.
Poza tym lubię też gry komputerowe ale ost coraz mniej. Nie lubię także za bardzo anime. Widziałem Steins Gate i średnio mi się podobał. Czemu zatem się tu zarejestrowałem skoro nie przepadam za anime? Bo są tu fajni ludzie z tego co się zdążyłem dowiedzieć, oraz dlatego, że liczę na to iż powstanie dział o animacjach spoza kraju wiśni.
Od tego uzależniam swoją aktywność na tym forum! :>