B
BananowyStreamer
Witam.
Mam na imię Mikołaj i mam 14 lat. Ogólnie jestem początkującym programistą i już prawie zaawansowanym grafikiem (w tym tygodniu tablet graficzny :3). Tak właściwie moja przygoda anime zaczęła się jakiś rok temu jak byłem u kolegi. Pokazał on mi FairyTail ,na początku mówiłem ,ale to słabe itd. Jakiś miesiąc później przyjechałem do niego i pokazał mi AMV (chyba wiecie co to) szczerze byłem zachwycony. Pokazał mi jeszcze raz FairyTail jakiś odcinek i tak zaczęła się moja przygoda z anime. Moją ulubioną serią było SAO i dalej jest.
Ale wróćmy do tego ,że programuję ,bo zrobiłem grę na darmowym silniku EclipseOrigins ,a dokładnie “AnimeUniverse-Online”. I mam taką prośbę o wsparcie projektu ,a dokładnie nie przelewaniu pieniędzy tylko dawaniu pomysłów na mapy ,misje ,itemy itd. Pomysły możecie pisać w niżej lub na oficjalnym blogu.
Link: http://animeuniverseonline.wordpress.com/
Jest jeszcze nie skończony blog ,ale zaglądajcie czasami ,bo będą tam screeny z gry i kody do alphy
I to chyba tyle.
Mam na imię Mikołaj i mam 14 lat. Ogólnie jestem początkującym programistą i już prawie zaawansowanym grafikiem (w tym tygodniu tablet graficzny :3). Tak właściwie moja przygoda anime zaczęła się jakiś rok temu jak byłem u kolegi. Pokazał on mi FairyTail ,na początku mówiłem ,ale to słabe itd. Jakiś miesiąc później przyjechałem do niego i pokazał mi AMV (chyba wiecie co to) szczerze byłem zachwycony. Pokazał mi jeszcze raz FairyTail jakiś odcinek i tak zaczęła się moja przygoda z anime. Moją ulubioną serią było SAO i dalej jest.
Ale wróćmy do tego ,że programuję ,bo zrobiłem grę na darmowym silniku EclipseOrigins ,a dokładnie “AnimeUniverse-Online”. I mam taką prośbę o wsparcie projektu ,a dokładnie nie przelewaniu pieniędzy tylko dawaniu pomysłów na mapy ,misje ,itemy itd. Pomysły możecie pisać w niżej lub na oficjalnym blogu.
Link: http://animeuniverseonline.wordpress.com/
Jest jeszcze nie skończony blog ,ale zaglądajcie czasami ,bo będą tam screeny z gry i kody do alphy
I to chyba tyle.
Ostatnia edycja: