Siemka

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
Destroyer

Destroyer

New member
Imię : Patryk
Oglądam anime od około 6 miesięcy
Mieszkam na zadupiu koło Opola w Krapkowicach
Moje ulubione anime to: Steins Gate, Dragon Ball Z, FMA, Death Note, Fairy Tail
Słucham Gangsta Rapu, Rock\Metal, House\Electro
Jestem uczniem 2 klasy technikum logistycznego

Głównie interesuję się anime i siłownią. Jestem dość przyjazny i towarzyski.

Opis fizyczny" 190 cm wzrostu, troszkę ponad 100 kg, łysy troszkę przypakowany

Forum znalazłem w google

Ostatnia edycja:
Mako

Mako

Donator
Witam Cię nowa Duszyczko w naszych (nie)skromnych progach ^^ Lubisz czekoladę? Za DBZ wieelki plus :3 Mam nadzieję że miło spędzisz z nami czas ( ^ ^ )/

Ostatnia edycja:
R

Raizer

New member
Siemson, u mnie też duży plus z DBZ.

Ostatnia edycja:
Destroyer

Destroyer

New member
Co mogę powiedzieć na DBZ się wychowałem w sumie . Czekoladę i wszystko co słodkie lubię. Czas jak na razie spędzam miło i myślę że będzie jeszcze lepiej. Na pewno zostanę na dłużej

Ostatnia edycja:
C

COCOart

New member
JOŁ! Mów mi Coco :3
Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej :D

Ostatnia edycja:
P

PhariosShaphire

New member
Wita cię Pharios Shaphire Pół-bies niski ukłon Pytanko;
Zapewne jak większość tu ludzi XXI w grasz w gry. Czy powiesz mi w jakie rodzaje?
A także. Czy kojarzysz uniwersum Shin Megami Tensei?

Ostatnia edycja:
Destroyer

Destroyer

New member
Nie kojarzę tego uniwersum a w gry gram i to dość dużo. W sumie gram we wszystko oprócz MMORpg i strategi\RTS. Strzelanki, Rpg, skradanki N\nic nie jest mi obce :D Nie mam ulubionej gry ale mam grupę którą traktuję specjalnie i z sentymentem a są to : Seria gothic do 3 włącznie, seria Mass Effect,
COD MW 1,2,3; Deus Ex Human Revolution, Chronicles od Riddick, Assassin’s Creed wszystkie części i Bioshock cała seria.

Ostatnia edycja:
K

Kurokokoro

Hejo, tu Azazel-sensei