Tetcon 2015

  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.

Byters

EkipaAnimes
Członek ekipy
Cześć !

TRZECIA EDYCJA NAJBARDZIEJ ZAKRĘCONEGO KONWENTU NA POMORZU
24 – 25 PAŹDZIERNIKA 2015
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE + FABRYKA SZTUK
TCZEW
START – SOBOTA, GODZ. 10:00
KONIEC – NIEDZIELA, GODZ. 16:00
WSTĘP TYLKO 10 ZŁ !!

Zapraszam wszystkich serdecznie na trzecią edycję konwentu Tetcon, który odbędzie się w Tczewie w dniach 24 – 25 PAŹDZIERNIKA 2015. Zapewne się tam pojawię (no chyba, że znajdę pracę i będę miał weekendowe zmiany xD)

Więcej informacji o konwencie znajdziecie KLIKAJĄC TUTAJ
 
Ostatnia edycja:

Elmor

Donator
Powinienem się zjawić. Mam nadzieje, że nie będziemy się nudzić :D
 
Ostatnia edycja:

Byters

EkipaAnimes
Członek ekipy
Mysle, ze nie bedziemy sie nudzic, nawet jesli organizacja bedzie lipna, mamy siebie i jakos sobie zorganizujemy czas ;-)
 
Ostatnia edycja:
T

Tsu

Rok temu była taka lipa jeżeli chodzi o wszystko poza planszówkami :D
 
Ostatnia edycja:
N

Nyan

Oj tam, zobaczy się.

Ponoć o Shinobi III też źle mówiono.
 
Ostatnia edycja:

Elmor

Donator
alt
Jonovei:
Gdzie jest Tczew?
W województwie pomorskim. Poszperaj w sieci ;)
 
Ostatnia edycja:

Byters

EkipaAnimes
Członek ekipy
Zapraszam :), w przypadku pytań dotyczących dojazdu, walcie na PW, ale to jeszcze dużo czasu :)
 
Ostatnia edycja:
N

Nekta

Będę, może nawet uda mi sie prelekcje poprowadzić, więc zapraszam, w razie czego poplanszówkujemy ;)
 
Ostatnia edycja:

Byters

EkipaAnimes
Członek ekipy
Ja na Twoją prelekcję z pewnością przyjdę ! :) A gry planszowe są zajebiste, pewnie znowu spędzimy na tym większość czasu ^^
 
Ostatnia edycja:

Yankesss

Donator
No ok uzupełnie dziś karte konwentowicza i za tydzień do pociągu 15 minut i w Tczewie…ale niech ktoś mnie odprowadzi potem w Tczewie na konwent XD
 
Ostatnia edycja:

Byters

EkipaAnimes
Członek ekipy
Yankess, spoko, pójdę po Ciebie, Kicie i Monikę na dworzec, pójdziemy razem. Możemy też jechać autobusem, ale chyba lepiej z buta się przejść niż za bilety płacić.
 
Ostatnia edycja:

Byters

EkipaAnimes
Członek ekipy
My z Elmorem będziemy na Tetconie wcześniej. Jeśli chcecie iść z nami przyjedźcie szybciej. A jak nie to zapraszam o 21 na Skypa, opowiem, którą linią autobusową możecie dojechać.
 
Ostatnia edycja:

Yankesss

Donator
Albo jednak pociągiem o 9 rano…nie wiem, niech Andrzej(Nexus) powie jak mu wygodniej i wtedy ja powiem żę o 9. XD
 
Ostatnia edycja:
Top Bottom