LukiMaster
New member
Mój poprzedni wątek zepsuł się przez wygasłe linki do obrazków, a że nie mam siły poprawiać większości postów to zrobiłem kolejny. Tamten pozostanie zamknięty.
Niektórzy mogą go znać, niektórzy nie. Dlatego przedstawię się ponownie z tej artystycznej strony. Na mediach społecznościowych nazywam się Oleyan, studiuję animację na ASP w Łodzi i jak można się domyślić dużo rysuję. Skupiam się głównie na tej dziedzinie (wszak to podstawa wszystkiego, łącznie z animacją), oczywiście malarstwo też praktykuję oraz wszelkie działania związane z grafiką komputerową czy montażem filmów. Kierunek wybrałem ten głównie dlatego, że oglądam te chińskie bajki i jaram się mongolskimi kolorowankami przez co stylem nawiązuje do tych wpływów czy tego chcę czy nie. No ale nie ma co dłużej zanudzać. Poniżej są linki do innych miejsc gdzie publikuję swoje rzeczy.
Facebook:
www.facebook.com
DeviantArt:
www.deviantart.com
A teraz czas na trochę obrazków.
Na początek obrazki mojego OC do grupy Mirelis-RPG - Al’vere.
Lubię robić autoportrety. Dużo osób narzeka, ale co mnie to. (od najstarszego do najmłodszego, czyli lata 2015-2018)

Szkice z natury (2015-2018).

Malarstwo (2015-2018).

Luźne komiksiaki, mangusie i inne.

Inne moje OC’ki.
Silentia do Mirelis-RPG:
Lily Alex do Half God Camp (dwa pierwsze tła nie moje):
Studia rysunku (2015-2018).

Chyba tyle wystarczy na początek. Zbyt dobrze się bawiłem przy układaniu tego wątku i wyszło ile wyszło. Piszcie co sądzicie.