Tu straszy Blady

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
B

Blade81

Dżem dobry.
Nie wiem czy zgadniecie, więc podpowiem; jestem tu nowy. Haha, tak! Raczej się nie znamy, może poza dwoma wyjątkami.
Kod:
Jestem Blady, najczęściej można spotkać mnie pod pseudonimem [i]Blade81[/i], ale także [i]WujekBlady[/i]. Nick ten jest już ze mną od dobrych dziesięciu lat, jeśli nie dłużej, dlatego też jego pochodzenie owiane jest tajemnicą nawet dla mnie. Oczywiście z czasem zaczął on do mnie pasować idealnie z racji mojej jasnej karnacji.
Jestem dwudziestopięcioletnim altruistycznym i nieco hedonistycznym zelotą prokrastynacji. Obecnie pracuję oraz sporadycznie zjawiam się na uczelni gdzie studiuję doradztwo zawodowe i personalne. Interesuję się nowinkami technologicznymi, wszystkim co związane z eksploracją kosmosu, tworzeniem gier oraz edycją filmów. Dlatego też myślę o poważnym rozpoczęciu także studiów informatycznych. Jestem zapalonym graczem - tylko komputerowym.

Oczywiście uwielbiam także anime, jednak ostatnio mam niewiele czasu na to jakże piękne zainteresowanie. Obcuję z (pół)światkiem Otaku od bodaj 13 lat. Za moje pierwsze, najważniejsze i jedno z ulubionych anime uważam Evangeliona, chociaż wcześniej widziałem kilka innych. Jednak dopiero po seansie dzieła Anno odkryłem na dobre świat M&A oraz niezwykle rozwiniętą społeczność. Mój nie do końca aktualny dorobek możecie obejrzeć na MALu. O TU.

Pojawiłem się tutaj znienacka, po namowie szanownego kolegi Turela, z którym znam się już od wielu lat, chociaż wciąż tylko wirtualnie.
Po długiej nieobecności wracam do forumowego życia społecznego, a przynajmniej taką mam nadzieję. Miło mi Was poznać i liczę że dobrze razem spędzimy czas.

Ostatnia edycja:
Mroczna

Mroczna

Weteran
Członek ekipy
Witam Cię zatem serdecznie na forum. Też mam nadzieję, że miło spędzisz z nami czas. A zdradzisz może, jak masz na imię?

Ostatnia edycja:
D

Dest3r