Uszanowanko :>

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
D

DeZet

No witam :d cóż, nie lubię zanudzać swoimi opowieściami życiowymi, no ale wypada się przedstawić xd
Zwę się Dawid, 20 lat, studencik z Kotliny Kłodzkiej :d studiuję obecnie filologię angielską jednak planuje skończyć jeszcze filologię japońską i coś związanego z historią (nie wiem tylko jeszcze co xd)
Co do zainteresowań można powiedzieć że po trochu interesuje się wszystkim, od muzyki po szkicowanie, od historii po geografie. Mógłbym tak pisać z godzinę ale czasu brak. Jeśli chodzi o mangę i anime to świadomie zacząłem je oglądać od 2007 roku. Pamiętam, że przez przypadek znalazłem na wbijam.pl dział poświęcony Naruto Shippuuden i w ten sposób wszystko się zaczęło. Mangę zacząłem czytać jakiś rok później gdy zacząłem bardziej zgłębiać się w temat :D
Zawitałem tu z jednego powodu. Kiedyś byłem członkiem nieistniejącego już forum NTSD-site na którym spędziłem niezapomniane miesiące dobrej zabawy i świetnej konwersacji. Pomyślałem sobie, że poszukam sobie jakiegoś forum i zobaczę czy jest możliwa powtórka. Tak oto pojawiłem się tutaj po przeglądnięciu kilku innych forów ;d (to wydało mi się najbardziej przytulne że tak powiem xd)
To tyle, pozdrawiam :D

Ostatnia edycja:
1234567890

1234567890

New member
Hej! Lubisz gofry? jeśli tak to z czym

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Ostatnia edycja:
agellow

agellow

New member
Siemka Dawid,

czytasz moze light novelki?

Baw się dobrze na forum :)

Ostatnia edycja:
Penguin

Penguin

EkipaAnimes
Członek ekipy
Cześć, miło powitać tyle nowych osób na forum, szkoda, ze nie mam tyle czasu jak kiedyś, ale zapraszam na czat, może będziemy mieli okazję się poznać i pogadać :)

Ostatnia edycja:
Domen

Domen

EkipaAnimes
Członek ekipy
Witaj na forum.

W jaki sposób szukałeś forum dla siebie?

Ostatnia edycja:
Yankesss

Yankesss

Donator
Ori! Sjań ndum Nekrin de Nekrinius!
Ari na?