Witam! ^^

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
R

radeus

Normalnie bym nie pisał jakiegoś przywitania, bo nie zwykłem tego robić, ale skoro pisaliście, że taka jest moja “powinność” no to niech będzie ;)

Imię: Radek
Lat: 16
Ulubione anime: Sword Art Online, Angel Beats, Steins;Gate, Robotics;Notes

Ulubiony gatunek muzyczny: rock, power metal, muzyka alternatywna
Zespoły: Shinedown, Three Days Grace, Mike Oldfield, Linkin Park, Rhapsody etc.

Zainteresowania: Programowanie, Gamedev, Wirtualna rzeczywistość, Elektronika
Ogólnie w wolnym czasie robię gry komputerowe, zajmuję się tym już od około 7 lat i liczę na to, że wkrótce będę miał coś ciekawszego do pokazania :)

Skąd dowiedziałeś/aś się o forum: fanpage SAO

Ostatnia edycja:
P

Payback

Witaj na forum, Radku. Miło cię poznać. Zapraszamy na chat i TSa. :)

Pytanko - w czym programujesz?

Ostatnia edycja:
okatawo

okatawo

Member
Jakie języki programowanie preferujesz ? i gry na własnym silniku czy parasz sie którymś ?

Ostatnia edycja:
R

radeus

W czym mi przyjdzie do głowy.
Głównie C++, bo cały czas eksperymentuję z grami 3D, do których trzeba dużej wydajności.
Ale zdażało mi się już robić projekty w JS+HTML5, PHP, Javie, Pythonie i ActionScript3. Nauka języka to kilka dni (no chyba, że się chce go świetnie opanować - te języki znam nieźle, ale pobieżnie, a C++ znam dobrze, żeby nie powiedzieć bardzo dobrze).
Moją główną platformą jest Linux (Ubuntu, najnowsze jakie wychodzi + ew. stable na deployment), nie przepadam za Windowsem, ale od czasu do czasu używam, głównie, żeby pograć w Battlefielda :)

Edit: co do drugiego posta, co by nie doublować:
Jęzki już napisałem.