Witam :)

  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.

Ayame

New member
Halløj alle! :D

Jestem pierwszy raz na jakimkolwiek forum… średnio potrafię się tu poruszać. Mam nadzieje, ze będę mogła czasem liczyc na pomocne osoby, haha :D

Imię: Agata
Lat: 17 za 28dni

Ulubione anime:
Nigdy nie zastanawiałam się, które są moimi ulubionymi… Z każdym anime odkrywam takie, które w jakiś sposób podbija moje serce :D

Ulubiony gatunek muzyczny: muzyka klasyczna, rock, metal, uwielbiam muzykę w klimacie Nat king Cole bądź Sinatry
Zainteresowania: Anime, koszykówka, gra na instrumentach
 
Ostatnia edycja:
Siemanko

Witaj na naszym zakręconym Forum.
Na początku ludzie tu mogą ci się wydać naprawdę pokręceni

Ale spokojnie. Jesteśmy bezpieczni

Ja jestem Mistrz Rozpierduchy i bardzo miło mi cię przywitać tu.
Jeśli będziesz mieć pytania to możesz się pytać śmiało chętnie ci użyczę chwili mego czasu by ci pomóc jak i każdy z użytkowników ci pomoże :)

Ja sam potrafię tylko brzdękać na gitarze. Ale staram się rozwijać to zainteresowanie :D

Grasz w jakieś gry MMO?

Ja teraz to oglądam :D a ty?
 
Ostatnia edycja:

Ayame

New member
Czesc wam:)
Aktualnie gram tylko w lola… Tylko, ze…moj komputer zepsuł sie i aktualnie zostało mi tylko anime :D

Niedawno skończyłam wszystkie możliwe części Kuroshitsuji <3 szczerze mówiąc… Nudziło mnie na początku, ale wiedziałam ze jeżeli obejrzę całe to bede zadowolona. No i byłam… Na tyle, ze obejrzałam wszystko co związane z kuroshitsuji :D
no i wczoraj obejrzałam dwa krótkie anime… Romans ( to takie moje ciche zboczenie )no i bardzo poprawiaja mi humor

A wy gracie w jakies mmo?
No i… Nie wydajecie sie szaleni… Chociaż moze jesteście dla mnie to norma
 
Ostatnia edycja:

ulczi

Donator
Wejdź na czat to się dowiesz co Miszczu miał na myśli ;p

Witam również i życzę udanego pobytu na forum ;)
 
Ostatnia edycja:
Jeżeli chodzi o MMO to gram w WoT’a grałem w samoloty WG, wczoraj spróbowałem w elsword. Takie trochę maplestory :p MMO w swoim życiu przerobiłem trochę. A jeżeli chodzi o lola to lubię go, ale długość meczu mnie zabija :/ dla tego nie gram w to.

Ja lubię też romanse :p fajne są odmóżdżają. W sumie to oglądam te które mają fajną fabułę. Gatunki są drógożędne dla mnie.
 
Ostatnia edycja:

Maru

New member
Czeeeść i mam nadzieje,że zostaniesz z nami na dłużej! :)
 
Ostatnia edycja:

Ayame

New member
Jeżeli chodzi o romanse to wciąż przerabiam takie, które sa do sobie podobne masakrycznie xD
Ogladam mimo monotonii, bo sa piekne i tak jak mowisz dobrze odmóżdżają

Zawsze chciałam grac w wota! Jakoś nigdy sie nie odważyłam, chociaż byłam wiernym obserwatorem gry kolegi ^^

No i mam w planach zostać na dłużej ^^ bo będzie tu moje jedyne towarzystwo
Zastanawiam sie jedynie nad lipcem… Wakacje w Polsce wiec w końcu jakiemuś zycie ale postaram sie wpadać najcześciej jak bede mogła a pozniej… Praktycznie 24/7 przewiduje
 
Ostatnia edycja:
Czyli nie mieszkasz normalnie w Polsce?

Do polski tylko na wakacje? A gdzie mieszkasz teraz tak, a gdzie mieszkałaś w Polsce lub gdzie jedziesz do polski?
 
Ostatnia edycja:

Ayame

New member
Aktualnie od roku mieszkam w Danii
Wcale mi sie to nie podobuje
Mam 100 km do stolicy, Kopenhagi. Jest to środkowa wyspa o ile dobrze pamietam mapę xD

A w Polsce mieszkałam w małej wiosce w Zwierzynie, woj. Lubuskie 30 km od Gorzowa wielkopolskiego.
Do polski staram sie przyjeżdżać jak najcześciej, bo tylko tam mam garstkę znajomych :(
Aktualnie wakacje z krowami w gorecku ^^ kocham krowy, kocham farmę <3

A jaka muzyka w duszy wam gra?
 
Ostatnia edycja:
S

system

Zapowiada się, że wchodzisz prosto w paszczę… tłumu zwariowanych jokerów połączonych w jedno ze stadem orangutanów. Powodzenia.

Obejrzyj anime “Beelzebub”, a zrozumiesz co chciałem przekazać w powitaniu. Dog lak łif ju.
 
Jeżeli chodzi o mnie to sam chce wyjechać z tego kraju. Mam już dość tego. Nic w tym kraju bez przekrętów nie osiągniesz. A Ci z wyższych sfer nawet to nam utrudniają.

Jeżlei chodzi o muzykę i zainteresowania tu masz link do mojego wątku na przywitalni -------> Link

Ogólnie to słucham Rocka, Metalu, Szant, Folku, Ambientów, soundtracków, starego rapu, dobrego techno, transu, Dabu, Elektro, Hausu ogólnie słucham muzykli nie lubię discopolo, słabego techno i kiczowatego hip hopu…
 
Ostatnia edycja:

Ayame

New member
Polska jest juz tak dalego w bagnie, ze tylko wielka rewolucja jest w stanie cokolwiek zmienić. Chyba xD
Wszystkie papierowe obietnice sa niczym. W rządzie bałagan i miliony nie potrzebnych urzędników, biurokracja której nie da sie odkręcić bo za daleko zaszła i wiele innych problemów na każdym szczeblu. Ale koniec o tym bo ktos pomyśli ze jestem nawiedzona

A sabaton jest w mojej czołówce zespołów. Czekam na koncert w Dunach
 
Ostatnia edycja:
Byłem na woodstocku na koncercie Sabatonu :D to też jedna z moich ulubionych kapel :3

Już cię lubię :3
Jeżeli chodzi o rewolucję to plany są. Wystarczy, że pójdzie coś nie tak w październiku po wyborach i ten kraj płonie od wewnątrz. Frustracja młodej części narodu rośnie z dnia na dzień. Tu naprawdę coś wybuchnie. Mam nadzieję, że nastąpi to szybciej niż ja postanowię na 100% wyjechać.
 
Ostatnia edycja:

GodKiklors

Donator
Witaj na forum :)

Z nami dowiesz się dużo bezużytecznych rzeczy i nabędziesz bezużytecznych umiejętności XD

Miło poznać :)
 
Ostatnia edycja:

Ayame

New member
Witam witam ^^
Bardzo dobrze. Brakuje mi teraz robienia uczenia sie i rozmawiania o bezużytecznych rzeczach bo mam wrażenie, ze wszystko co teraz robie ma wielkie znaczenie i przełoży minsie w dużej mierze na przyszłość xD taka młoda a o takich rzeczach przyszło decydować :panda10:

A co do sabatonu…Także byłam! Z radości to niemalże płakałam xD a moment z flaga zaparł mi dech w piersi no i…świetna pogawędka z publicznością Joakima.
Do dzis bede pamietać “zeruj, zeruj” od publiczności i " jeśce jedno piwoł?!" Od Joakima
 
Ostatnia edycja:

Alison

New member
Czeeść, miłego pobytu na forum życzę! :)
Tak z ciekawości jeszcze zapytam: na jakich grasz instrumentach? O, i trenujesz koszykówkę czy tylko sobie grywasz czasem hobbystycznie?
 
Ostatnia edycja:

Eyirie

New member
Hejcioooś, ja niedawne się w sabatonie zakochałąm XD romanse też uwielbiam, co niektórzy (miszczu) bezwzględnie wykorzystują XDD zapraszam do zabawy z nami, chwalenia się swoimi osiągnięciami (jeśli taka wola) no i, oczywiście, życzę dobrej zabawy na naszym forum ^^
 
Ostatnia edycja:

Ayame

New member
Witam witam :)
Dzieki dzieki ;D
Gram na wiolonczeli od 6/7 lat, 5 na gitarze i 4 na pianinie… Chociaż średnia ze mnie pianistka a raczej… Zła
A koszykówkę trenowałam 4 lata. Aktualnie mam przerwę od roku i bardzo za nia tesknie. Ale klub juz wybrany i czekam tylko na więcej motywacji
Tak mi brakuje mojej drużyny z polski… Razem z dziewczynami podbijałyśmy województwa a raz nawet prawie i kraj :p haha
No i hejcioś i dziekuje!
Jacy wy jesteście wszyscy kochani :malpka50: a co do romansow to pierwotne założenie było takie, ze chciałam sie dowiedziec czy zna ktos właśnie dobre romansiki^^ wiec pozniej złoże post w odpowiednim miejscu ?
 
Ostatnia edycja:
Top Bottom