Witam

• Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
Mezame

Mezame

New member
Witam

Konto na forum założyłam dość dawno (13.12.15r.), ale dopiero miesiąc temu zaczęłam poświęcać mu jakąś uwagę, dlatego doszłam do wniosku, że wypadałoby się przedstawić.

Mam 16 lat i trochę ponad półtora metra wzrostu.

Anime interesuję się od około roku.
Lista moich ulubionych bajek wygląda na chwilę obecną mniej więcej tak: Naruto, Hotarubi no Mori e, Fullmetal Alchemist, Hetalia, Bakuman i Haikyuu (oczywiście jestem świadoma istnienia wielu „lepszych” i „bardziej ambitnych” pozycji, ale jak już wspominałam jestem początkująca i większości tych „świetnych” tytułów po prostu jeszcze nie znam).

Moje doświadczenia z komiksami są dosyć chaotyczne, czytuję w internecie skanlacje mang takich jak: Sankarea, Oyasumi Punpun, Beelzebub, Hourou Musuko, Piano no Mori, Kuragehime itd. itp. (nie z wszystkim jestem na bieżąco). Jeśli chodzi o ich papierowe odpowiedniki, na półce mam obecnie 51 tomików mang i 3 tomy light novel (jeśli kogokolwiek interesuje jakie są to tytuły odsyłam do mojego profilu na myanimelist.net, link na końcu powitania).