Zamówienia dla Eiu

  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.

Eyirie

New member
Ostatnio jakies ludziki chciały żebym co tam dla nich nabazgrala, zakładam watek by nie musieć robic screenow opisów postaci.
To tak: Yaoi odpada yuri jak mam lepszy humor narysuje XD
Ofc lepiej mi wychodzą panie niż panowie niestety
Moge cos dla was narysować w wolnej chwili ale podajcie mi detale, czyli Np:
Wzrost, wlosy (kolor długość typ fryzura) sylwetka oczy no i czy chcecie by to bylo chibi, loli czy zwykle anime albo bardziej Fantasy. No to tyle jeszcze tylko pic nr 1 dla Nyan nyan
 
Ostatnia edycja:
L

Louise

Och… ja też chcę siebie!~ >///< Proszę, Eiu!~ >///< <3
 
Ostatnia edycja:

Eyirie

New member
#Luuu a odpalisz jakies zdj? I wersja anime czy … Nieanime? XD
#Razizus proszę. Takie tam chmurzenie na Gakkonie XD
 
Ostatnia edycja:
L

Louise

Hmn… może być wersja anime ^w^
 
Ostatnia edycja:

Ayame

New member
wwwooooooaaaaaahhhh, chyba mamy tu szuper artyste zakochałam sie
 
Ostatnia edycja:

Eyirie

New member
Lusia rzucam dla Ciebie Yankisia! <3 Zabiorę sie za to raniutko, obiecuje. Dziekujki Ayamicchi XD
P.S. Ale wiecie ze moge również rysować dla was a nie tylko was? Hahah
 
Ostatnia edycja:

Plazma

New member
A umiesz rysować zwierzęta ewentualnie rzeczy martwe, jak spalona jajecznica na patelni? xD Nie no serio sie pytam, jak u ciebie z krajobrazami, rzeczami martwymi i zwierzętami?
 
Ostatnia edycja:

Yankesss

Donator
Eiu mi mówi żę co najwyżej może ci narysować twoje usmażone jajeczka XD
 
Ostatnia edycja:
N

Nyan

“yuri jak mam lepszy humor narysuje XD”

Jakbyś miała lepszy humor, to… Okazało się że wybranka mojej postaci jest całkiem podobna do takiej, którą tu narysowaliśmy, więc… ^^
 
Ostatnia edycja:

Yankesss

Donator
Wiesz Eiu ma rzadko dobry humor, a jak takowy ma to zazwyczaj nie rysuje XXXD
 
Ostatnia edycja:
N

Nyan

No cóż, sądząc po twoich reakcjach kiedy mowa o Eiu, raczej dajesz z siebie wszystko by miała dobry humor, więc jestem dobrej myśli ^^
 
Ostatnia edycja:

Yankesss

Donator
Gdy ona ma już dobry humor to zazwyczaj się zajmuje czymś innym niż rysowanie, wybacz XD
Jak ma dobry humor to chyba zazwyczaj w ogóle nie rysuje…
 
Ostatnia edycja:

Eyirie

New member
Kyahahahahaha XDD Yanki taki znawca :D Zielonooki potwor Cie gnębi, skarbie?
 
Ostatnia edycja:

Monster

New member
Yanki… tak krecisz i krecisz… ja juz chyba sie domyslam czym sie zajmuje… a ze ma to zwiazek z toba, to tylko sie moge w tym upewnic xD
 
Ostatnia edycja:
Top Bottom