Zbiorowe przeznaczenie

  • Uwaga! Jeśli miałeś już konto na wcześniejszej wersji forum, wygeneruj nowe hasło przez funkcję Zapomniałem hasło.
Plazma

Plazma

New member
Co jakiś czas max 18h(a czasem co 30 minut) będę zamieszczał odpowiedź.
Decyzję podejmujecie większością głosów, w przypadku remisu rzucam lub wymyślam coś między tymi dwoma opcjami.
Inne oznacza waszą kreatywną część. Będziecie mogli wpisać cokolwiek.

Fabuła:
Znajdujecie się w bliżej nieokreślonym średniowieczu, gdzie zaczęły powstawać armaty. Wiecie, że na północy jest lud Renga i Roriksteci. Na Zachodzie są pogranicze królestwa, podobno z wieloma piratami itd. Na Wschodzie Nalanie i jakiś inny lud, wraz z nimi tworzycie Unie Środka, nie mniej czasem zdarzają się potyczki. Na południu jakiś inny lud. Obudziliście się pewnego razu z złamaną włócznią i w fatalnym stanie tarczą nad potłuczonym srebrzystym szkłem, nie pamiętaliście niczego, byliście ranni poważnie w głowę. Znaleźliście szybko jakąś osadę, a w niej najemników. Czy to z dawnego przyzwyczajenia, czy z bólu głowy zaciągnęliście się do kompanii “Ćwiek”. W czasie pewnej bitwy (a raczej rzezi) ochroniliście drobnego szlachcica własnym ciałem. W zamian za to otrzymaliście ogromną bliznę na plecach, wdzięczność szlachcica i jego złoto. Niestety po przegranej wojnie z Renganami i Roriksteciami szlachcic przeżywał ciężkie chwilę (finansowe). Na domiar złego rana nie chciała się goić, wydałeś większość złota na lekarza, a wojna się skończyła.

Kilka drobniaków pozwoliły tobie, by w spokojnej wiosce:
-wieść spokojnie życie, jako rolnik z własnym polem.
-wyuczyć się kowalstwa, a raczej jedynie kupić kuźnie, bo fach dosyć leżał ci w dłoni(nie byłeś utalentowany, lecz lubujący te zajęcie).
-chwytać się każdej szansy i otaczać się znacznymi ludźmi.

Szybko wioska nadała ci łatkę:
-pijaka
-siłacza
-awanturnika
-filozofa
-inne (wymyśl)

Twój cel/marzenie w życiu to:
-życie jest już przesądzone, po co się starać…
-zostać wielkim posiadaczem ziemskim.
-wychować syna.
-inne.

Statystyki:
Siła 20 -jak mocno bijesz
Zręczność 20 -jak celny/szybki jesteś + robótki ręczne
Wola 20 -czy nie zemdlejesz na widok flaków i rzucisz palenie, jak silną masz wolę, za 5 pkt jeden dodatkowy MP.
Wytrzymałość 20 -czy przetrwasz, czy też przebiegniesz 10 kółek to zależy od wytrzymałości, dodatkowo daje 1 hp za 10.
Urok osobisty 20 -Czy babki i nie tylko na Ciebie lecą, czy sprzedasz byle chłam za fortunę?
Inteligencja 20 -czy będziesz mógł pojąc różne inteligentne rzeczy
(Statystyki są od 20 do 100, normalny człowiek ma 20.)

HP 12 -życie, jak dojdzie do 0 możecie łatwo nabawić się trwałego urazu, każdy ujemny punkt to 10% szansy na zgon.
PP 1 -To się nie wydarzyło Raz możecie uniknąć śmierci, anulować zły rzut dla Was, czy też decyzję. Odnawia się raz na tydzień.
MP 14 -mentalne punkty, jak dojdzie do 0 wariujecie, czyli przegrywacie.



Tak obecnie tworzymy postać.

PS: Czasem mogę być naprawdę niemiły i brutalny. Czyli umierasz, bo miałeś pecha.
 
Ostatnia edycja:
Top Bottom