
Plazma
New member
Co jakiś czas max 18h(a czasem co 30 minut) będę zamieszczał odpowiedź.
Decyzję podejmujecie większością głosów, w przypadku remisu rzucam lub wymyślam coś między tymi dwoma opcjami.
Inne oznacza waszą kreatywną część. Będziecie mogli wpisać cokolwiek.
Fabuła:
Znajdujecie się w bliżej nieokreślonym średniowieczu, gdzie zaczęły powstawać armaty. Wiecie, że na północy jest lud Renga i Roriksteci. Na Zachodzie są pogranicze królestwa, podobno z wieloma piratami itd. Na Wschodzie Nalanie i jakiś inny lud, wraz z nimi tworzycie Unie Środka, nie mniej czasem zdarzają się potyczki. Na południu jakiś inny lud. Obudziliście się pewnego razu z złamaną włócznią i w fatalnym stanie tarczą nad potłuczonym srebrzystym szkłem, nie pamiętaliście niczego, byliście ranni poważnie w głowę. Znaleźliście szybko jakąś osadę, a w niej najemników. Czy to z dawnego przyzwyczajenia, czy z bólu głowy zaciągnęliście się do kompanii “Ćwiek”. W czasie pewnej bitwy (a raczej rzezi) ochroniliście drobnego szlachcica własnym ciałem. W zamian za to otrzymaliście ogromną bliznę na plecach, wdzięczność szlachcica i jego złoto. Niestety po przegranej wojnie z Renganami i Roriksteciami szlachcic przeżywał ciężkie chwilę (finansowe). Na domiar złego rana nie chciała się goić, wydałeś większość złota na lekarza, a wojna się skończyła.
Kilka drobniaków pozwoliły tobie, by w spokojnej wiosce:
-wieść spokojnie życie, jako rolnik z własnym polem.
-wyuczyć się kowalstwa, a raczej jedynie kupić kuźnie, bo fach dosyć leżał ci w dłoni(nie byłeś utalentowany, lecz lubujący te zajęcie).
-chwytać się każdej szansy i otaczać się znacznymi ludźmi.
Szybko wioska nadała ci łatkę:
-pijaka
-siłacza
-awanturnika
-filozofa
-inne (wymyśl)
Twój cel/marzenie w życiu to:
-życie jest już przesądzone, po co się starać…
-zostać wielkim posiadaczem ziemskim.
-wychować syna.
-inne.
Statystyki:
Siła 20 -jak mocno bijesz
Zręczność 20 -jak celny/szybki jesteś + robótki ręczne
Wola 20 -czy nie zemdlejesz na widok flaków i rzucisz palenie, jak silną masz wolę, za 5 pkt jeden dodatkowy MP.
Wytrzymałość 20 -czy przetrwasz, czy też przebiegniesz 10 kółek to zależy od wytrzymałości, dodatkowo daje 1 hp za 10.
Urok osobisty 20 -Czy babki i nie tylko na Ciebie lecą, czy sprzedasz byle chłam za fortunę?
Inteligencja 20 -czy będziesz mógł pojąc różne inteligentne rzeczy
(Statystyki są od 20 do 100, normalny człowiek ma 20.)
HP 12 -życie, jak dojdzie do 0 możecie łatwo nabawić się trwałego urazu, każdy ujemny punkt to 10% szansy na zgon.
PP 1 -To się nie wydarzyło Raz możecie uniknąć śmierci, anulować zły rzut dla Was, czy też decyzję. Odnawia się raz na tydzień.
MP 14 -mentalne punkty, jak dojdzie do 0 wariujecie, czyli przegrywacie.
Tak obecnie tworzymy postać.
PS: Czasem mogę być naprawdę niemiły i brutalny. Czyli umierasz, bo miałeś pecha.
Decyzję podejmujecie większością głosów, w przypadku remisu rzucam lub wymyślam coś między tymi dwoma opcjami.
Inne oznacza waszą kreatywną część. Będziecie mogli wpisać cokolwiek.
Fabuła:
Znajdujecie się w bliżej nieokreślonym średniowieczu, gdzie zaczęły powstawać armaty. Wiecie, że na północy jest lud Renga i Roriksteci. Na Zachodzie są pogranicze królestwa, podobno z wieloma piratami itd. Na Wschodzie Nalanie i jakiś inny lud, wraz z nimi tworzycie Unie Środka, nie mniej czasem zdarzają się potyczki. Na południu jakiś inny lud. Obudziliście się pewnego razu z złamaną włócznią i w fatalnym stanie tarczą nad potłuczonym srebrzystym szkłem, nie pamiętaliście niczego, byliście ranni poważnie w głowę. Znaleźliście szybko jakąś osadę, a w niej najemników. Czy to z dawnego przyzwyczajenia, czy z bólu głowy zaciągnęliście się do kompanii “Ćwiek”. W czasie pewnej bitwy (a raczej rzezi) ochroniliście drobnego szlachcica własnym ciałem. W zamian za to otrzymaliście ogromną bliznę na plecach, wdzięczność szlachcica i jego złoto. Niestety po przegranej wojnie z Renganami i Roriksteciami szlachcic przeżywał ciężkie chwilę (finansowe). Na domiar złego rana nie chciała się goić, wydałeś większość złota na lekarza, a wojna się skończyła.
Kilka drobniaków pozwoliły tobie, by w spokojnej wiosce:
-wieść spokojnie życie, jako rolnik z własnym polem.
-wyuczyć się kowalstwa, a raczej jedynie kupić kuźnie, bo fach dosyć leżał ci w dłoni(nie byłeś utalentowany, lecz lubujący te zajęcie).
-chwytać się każdej szansy i otaczać się znacznymi ludźmi.
Szybko wioska nadała ci łatkę:
-pijaka
-siłacza
-awanturnika
-filozofa
-inne (wymyśl)
Twój cel/marzenie w życiu to:
-życie jest już przesądzone, po co się starać…
-zostać wielkim posiadaczem ziemskim.
-wychować syna.
-inne.
Statystyki:
Siła 20 -jak mocno bijesz
Zręczność 20 -jak celny/szybki jesteś + robótki ręczne
Wola 20 -czy nie zemdlejesz na widok flaków i rzucisz palenie, jak silną masz wolę, za 5 pkt jeden dodatkowy MP.
Wytrzymałość 20 -czy przetrwasz, czy też przebiegniesz 10 kółek to zależy od wytrzymałości, dodatkowo daje 1 hp za 10.
Urok osobisty 20 -Czy babki i nie tylko na Ciebie lecą, czy sprzedasz byle chłam za fortunę?
Inteligencja 20 -czy będziesz mógł pojąc różne inteligentne rzeczy
(Statystyki są od 20 do 100, normalny człowiek ma 20.)
HP 12 -życie, jak dojdzie do 0 możecie łatwo nabawić się trwałego urazu, każdy ujemny punkt to 10% szansy na zgon.
PP 1 -To się nie wydarzyło Raz możecie uniknąć śmierci, anulować zły rzut dla Was, czy też decyzję. Odnawia się raz na tydzień.
MP 14 -mentalne punkty, jak dojdzie do 0 wariujecie, czyli przegrywacie.

Tak obecnie tworzymy postać.
PS: Czasem mogę być naprawdę niemiły i brutalny. Czyli umierasz, bo miałeś pecha.
Ostatnia edycja: