Nasze sny.

Yo. Niedawno pochwaliłem się swoim najdziwniejszym snem.
Ten temat powstanie po to byście mogli oceniać cudze sny, oraz pochwalić się własnymi. Oto mój przykład. (Prosto z czatu wersja Extended :D)

Jestem sobie uczniem 4 klasy.
Śpię we własnym łóżku.Potem nagle znajduję się w mojej szkole.Na jednym z korytarzy. Idę w stronę wyjścia frontowego.Zamknięte.Patrzę w korytarz który wiedzie do szatni.Ktoś tam leży.Podchodzę.Najlepszy kumpel.Opuszczam głowę.Idę dalej w stronę szatni.Kolejne trupy.Nagle.Coś mnie łapie.Odczuwam na ciele… Włosy… Brązowe włosy…Potem ktoś stoi przede mną.To mała dziewczynka.Stała przede mną uśmiechając się.Zbliżyła mnie do siebie.Spojrzała mi prosto w oczy.Bałem się…Potem nagle…Pocałunek.Chciałem się uwolnić. Poczułem włosy na karku…Ścisk… Dusiła mnie… Całowała mnie dalej.
Opadłem z sił… Potem nagle obudziłem się w jakimś łóżku. Czerwona pościel, materac w kształcie serca… Byłem przywiązany. Potem pojawiła się ona. Ta sama dziewczyna, z tym samym uśmiechem. Jednakże miała na sobie tylko bieliznę… Spojrzałem na siebie. Również byłem nagi…
Potem dział się… Seks. I tak śniło mi się to gdy byłem w 4-tej klasie :smiley:
Jakie wy macie najdziwniejsze sny? Co powiecie o moim? Zapraszam do udzielania się :smiley:

Hehe co prawda w 4klasie nie miałem takich snów lecz już w przedszkolu miałem ostrzejsze fantazje o moich przedszkolankach xD - wiadomo, na leżakowaniach dochodziło do rękoczynów… :smiley:

Mój najdziwniejszy ( niezboczony sen ) to:
Każdy sen z gadającą kukiełką! Sram na widok laleczki Chucky, albo Slappy’iego ( gęsia skórka - serial ).
Mogę znieść wszystko… Przygniatanie przez titanica do dna oceanu, rozrywanie mojego odbytu przez macki, ale jak widzę te pieprzone kukiełki/laleczki, które biegną w moją stronę, to szukam czegoś ostrego - nie dal obrony lecz by się zabić XD
Ciekawe czy przez sen można zawału dostać…- nie nawiązuję do GGO :smiley:

Ostatnio mi się unormowały, są bardziej spontaniczne, ciepłe: